|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אצל צ'וק...
רק שיגיד מתי הקרץ הזה!!! |
|
|
| oDrori |
| צ'וק: מפגש בשמש אומר שיהיו 2 מפגשים, כולם בשמש, צח, רון ונמרוד יאכלו בזול שתי פלאפליות ליד :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
צ'וק: מפגש בשמש אומר שיהיו 2 מפגשים, כולם בשמש, צח, רון ונמרוד יאכלו בזול שתי פלאפליות ליד :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז נכריח אותם לאכול בשמש!!!!!
נקשור אותם ונשים גדר מסביב לאיפה שהם אכלו פעם שעברה
ונדחוף להם לאפות לגרון!!!!!!!!
:D :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו רציני............ צ'וק!!!!!!! מתי באים אליך?
או יותר נכון, מתי נפגשים בשמש וממשיכים אליך משם?? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אוף!!!!!!
אני שוב לא יכול לבוא!!!!
למה אתם קובעים ברעננה??? זה קצת רחוק לי ול"דרומיים"...... |
נכון הייפר צודק אתם צריכים קצת להיתחשב בדרומיםם כי קשה לנו להגיע ולחזור בשעה מאוחרת תבואו קצת עלינו למרכז |
|
|
| DjChook |
חחח אורן אתה מסטול, בדוק שאתה מסטול,
ו... מה עם פגישה אצל צח מה אני עז ?
בכל מקרה, השבוע כבר לא יצא, אבל אין לי בעיה שבוע הבא
בעיקרון לי נראה יום שישי ככה צהריים זה יותר טוב משבת צהריים
מה אתם אומרים ?
למרות שאני לא יודע מה עם מבחנים בתקופה הבאה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אורן אתה מסטול, בדוק שאתה מסטול,
ו... מה עם פגישה אצל צח מה אני עז ?
בכל מקרה, השבוע כבר לא יצא, אבל אין לי בעיה שבוע הבא
בעיקרון לי נראה יום שישי ככה צהריים זה יותר טוב משבת צהריים
מה אתם אומרים ?
למרות שאני לא יודע מה עם מבחנים בתקופה הבאה |
איתכם צריך לקבוע שנה מראש
ראיתם פתחתי את הט'רד הזה שבועיים וחצי לפני הפגישה ועדיין פחות מעשרה הגיעו ...
קיצר שישי בצהריים מתאים אש חן !
קבענו שישי בצהריים שבוע הבא !!!
מעכשיו שכל אחד יכתוב אם הוא בטוח בא או לא
ושוב אני הסנג'ר שמסכים לקחת את מי שבאזור ...
:clown: |
|
|
| NaOren |
שווקקקקק
אם זה אצל צ'וק אני בא... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יכול לבוא אני חושב
אני יודיע ביום ראשון
מורן תוכל לקחת אותי בבקשה? |
|
|
| DjChook |
מורן זה לא נכון
אני וימיני (קודו) הגענו בהתראה של שיחת מירק סתם לתא
פשוט רעננה זה קצת מסובך בכל זאת להגיע |
|
|
| Hell_Copter |
| תודיעו לי איפה ומתי ואני שם... נראה לי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מורן!?!?!?
איתנו צריך לקבוע שעה מראש???????
עובדה שאנחנו אירגנו פגישה בת"א תוך 24 שעות.........
ונראה לי הגיעו קצת יותר מהאנשים שהגיעו לפגישה אצלך בבית........ שתיכננתם איזה שלושה שבועות.........
אבל חפיף...........
אממממ יום שישי אם לא יהיה עומס של בחינות ואם תהיה לי הסעה אני בא.........
איתמר?????????????????:toothless :toothless :toothless |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מורן!?!?!?
איתנו צריך לקבוע שעה מראש???????
עובדה שאנחנו אירגנו פגישה בת"א תוך 24 שעות.........
ונראה לי הגיעו קצת יותר מהאנשים שהגיעו לפגישה אצלך בבית........ שתיכננתם איזה שלושה שבועות.........
|
היי היי אתה רומז שזה שאני גר במלונה זאת הסיבה שאנשים לא באו ?
קיצר דווקא היינו 8 אם אני לא טועה והיה סבבה
שמעתי אצלכם היה יבש שאנשים קנו שישיות מיי עדן שמה
אצל חן שבוע הבא
ומוש - אתה רשום אצלי
רועי אני מקווה שגם אתה
ובטח גם עודד ואריאל
יש מצב חן ? |
|
|
|
|