return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 99)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואורן...
יאללה רמת גן עיר הפשע של ישראל
בשכונת המרגניות הורודות יש סמים חופשי ברחובות
צריך להזהר

כמעט גרוע כמו נוה חמציצים


על מה לעזעזעל אתה מדבר???
על השיכון???
זה איפה שכל העשירים האהבבבלים גרים...

נראה אותך בא לעמידר\פרדס כץ ...
:-)

quote:
Originally posted by Shahar

יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :)


83975269
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
על מה לעזעזעל אתה מדבר???
על השיכון???
זה איפה שכל העשירים האהבבבלים גרים...

נראה אותך בא לעמידר\פרדס כץ ...
:-)


משם אתה בא!?
בואנה אני מתחיל לפחד... אני צריך ללכת למישהו שירגיע אותי
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
משם אתה בא!?
בואנה אני מתחיל לפחד... אני צריך ללכת למישהו שירגיע אותי


לא אבל אתה מדבר על ר"ג כאילו הכל פה זה שיכון...........

ויאללה מה ת'משחק אותה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
לא אבל אתה מדבר על ר"ג כאילו הכל פה זה שיכון...........

ויאללה מה ת'משחק אותה?


כי אתה משחק לי אותה מי שמגיע לרמת גן לא יוצא משם חי
אז עשה טובה...
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי אתה משחק לי אותה מי שמגיע לרמת גן לא יוצא משם חי
אז עשה טובה...


אז לא הבנת אותי נכון.....
רמת בעיקרון זה אזור שטוב לגור בו....

אבל יש מלא עבריינים בר"ג...
גם בגיל שלנו
ואנחנו גרים שיא הקרוב לגבעת שמואל...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
אבל יש מלא עבריינים בר"ג...
גם בגיל שלנו
ואנחנו גרים שיא הקרוב לגבעת שמואל...


בכל מקום יש
ואנחנו גרים שיא הקרוב לשביב
מה אתה רוצה להגיד בזה...
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בכל מקום יש
ואנחנו גרים שיא הקרוב לשביב
מה אתה רוצה להגיד בזה...


עזוב אחי...
לא משנה
DjChook
חחחח כן זה מה שאמרתי לה, ורועי , אתה יודע כמה הייתי צריך להשקיע ?

ככה אני חולב כל פעם שאני רוצה בלי להשקיע

בקשר לריב שלכם שחר יא מסטול, ואורן מה אתה לוקח את זה רציני

הוא בסך הכל צחק עם שחר,

ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור


אתה לא מחכה...
אתה מחקה!!
DjChook
אל תצבן ת'י תפוס תך בפוני

MUHAHAHAHA

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור


עלק לא.. מה אנלא שומע אותך בביצפר זורק לאנשים משפטים של רועי?!!?
DjChook
איזה משפטים ?
כאילו יש מצב ת'אמת
רועי מביא משפטים מצחיקים, למה לא להביא אותם קצת לאהל שם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement