|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואורן...
יאללה רמת גן עיר הפשע של ישראל
בשכונת המרגניות הורודות יש סמים חופשי ברחובות
צריך להזהר
כמעט גרוע כמו נוה חמציצים |
על מה לעזעזעל אתה מדבר???
על השיכון???
זה איפה שכל העשירים האהבבבלים גרים...
נראה אותך בא לעמידר\פרדס כץ ...
:-)
| quote: | Originally posted by Shahar
יש, מה המספר שלך ? אני אוסיף אותך
ותכלס מי מסוגל עלינו אורן :) |
83975269 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
על מה לעזעזעל אתה מדבר???
על השיכון???
זה איפה שכל העשירים האהבבבלים גרים...
נראה אותך בא לעמידר\פרדס כץ ...
:-)
|
משם אתה בא!?
בואנה אני מתחיל לפחד... אני צריך ללכת למישהו שירגיע אותי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
משם אתה בא!?
בואנה אני מתחיל לפחד... אני צריך ללכת למישהו שירגיע אותי |
לא אבל אתה מדבר על ר"ג כאילו הכל פה זה שיכון...........
ויאללה מה ת'משחק אותה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
לא אבל אתה מדבר על ר"ג כאילו הכל פה זה שיכון...........
ויאללה מה ת'משחק אותה? |
כי אתה משחק לי אותה מי שמגיע לרמת גן לא יוצא משם חי
אז עשה טובה... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי אתה משחק לי אותה מי שמגיע לרמת גן לא יוצא משם חי
אז עשה טובה... |
אז לא הבנת אותי נכון.....
רמת בעיקרון זה אזור שטוב לגור בו....
אבל יש מלא עבריינים בר"ג...
גם בגיל שלנו
ואנחנו גרים שיא הקרוב לגבעת שמואל... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
אבל יש מלא עבריינים בר"ג...
גם בגיל שלנו
ואנחנו גרים שיא הקרוב לגבעת שמואל... |
בכל מקום יש
ואנחנו גרים שיא הקרוב לשביב
מה אתה רוצה להגיד בזה... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בכל מקום יש
ואנחנו גרים שיא הקרוב לשביב
מה אתה רוצה להגיד בזה... |
עזוב אחי...
לא משנה |
|
|
| DjChook |
חחחח כן זה מה שאמרתי לה, ורועי , אתה יודע כמה הייתי צריך להשקיע ?
ככה אני חולב כל פעם שאני רוצה בלי להשקיע
בקשר לריב שלכם שחר יא מסטול, ואורן מה אתה לוקח את זה רציני
הוא בסך הכל צחק עם שחר,
ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור |
אתה לא מחכה...
אתה מחקה!! |
|
|
| DjChook |
אל תצבן ת'י תפוס תך בפוני
MUHAHAHAHA |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ושחר תגיד לשבלול הזה שאני לא מחכה אותך בדיבור |
עלק לא.. מה אנלא שומע אותך בביצפר זורק לאנשים משפטים של רועי?!!? |
|
|
| DjChook |
איזה משפטים ?
כאילו יש מצב ת'אמת
רועי מביא משפטים מצחיקים, למה לא להביא אותם קצת לאהל שם :) |
|
|
|
|