|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
סנג'ררררררררררררר (מורן)
:p
תקח אותי יא מאפן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סנג'ררררררררררררר (מורן)
:p
תקח אותי יא מאפן |
פאשול נאחוי
מה הוא הזונה שלך!??! :D
יודע מה אני מאשר אם אתה לא מביא את הצעיף שלך... :) |
|
|
| Vortex_SA |
אין לי בעיה לא לעשות פה, פשוט היום אני בכל מקרה יושב פה עם החבריה, אז חשבתי למה לא לקרוא לכם, אבל אם לא בא לכם אין בעיה...
ואם בא למישהו שיירים צלצול:
054558574 |
|
|
| oDrori |
| (אני אגיע לכל מקום אליו תישא אותי הרוח (או לחלופין מורן\אלעד |
|
|
| Vortex_SA |
| אז יאללה איפה הרוח... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
(אני אגיע לכל מקום אליו תישא אותי הרוח (או לחלופין מורן\אלעד |
חולה גשם!!!!!!!
כל הזכויות שמורות לאלונה |
|
|
| Vortex_SA |
| טוב אני התנתקתי, תקשרו איתי מהפלא... |
|
|
| nesher |
סבבה אחים שלי
שבוע הבא
אני יכין כל מיני במבה וכאלה, חחח, אולי גם וודקה תוצרת הארץ , זאתי שעולה 10 שקל
=]
אם אתם רוצים לשמוע מוזיקה בסטייל , אז תביאו ציוד, כי לי אין כלום
ממש כלום
אפילו לא מערכת נורמלית שמתחברת למחשב
=\
מי שרוצה לארגן מוזיקה שידבר איתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אולי גם וודקה תוצרת הארץ , זאתי שעולה 10 שקל
|
אחי מה שלא קורה רק לא סובייט וודקה... אם זה מה שהיה בספארקס אני יתאבד לך בבית ולא יהיה נעים
תן אותה במשהו איכותי יותר
אם כבר אז כבר |
|
|
| luckystrike |
רגע זהו קבענו לעוד שבוע ???
והפעם תהיה לי מצלמה נורמלית !
:)
סגרנו לשבוע הבא ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רגע זהו קבענו לעוד שבוע ???
והפעם תהיה לי מצלמה נורמלית !
:)
סגרנו לשבוע הבא ? |
סבבה אחי, יש זמן , דבר איתי באמצע שבוע הבא נארגן הכל
יאללה אני זז, לסרט ג'יימס בונד החדש, בתקווה שאני הולך אחר-כך גם למסיבה
=] |
|
|
|
|