|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| אז עזבו אתכם מיום שבת.... |
|
|
| MoSH_MaN |
| אם הפגישה ברעננה אין בעיה להקפיץ אותי ואת איתן נגיד |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
אז עזבו אתכם מיום שבת.... |
אני מת שהם ישנו ליום שישי
אבל הרוב רוצים יום שבת................ |
|
|
| luckystrike |
תקשיבו בשישי אין מצב - חברים שלי יחזרו מהצבא
ובטח נצא בערב וכאלה ...
ואני בטוח שגם השאר שבצבא ככה וגם אלה שלא בטח ירצו לצאת
עם החברים ...
אבל מה רע בשבת בצהריים ?
לא דדוקא עד מאוחר ככה כמה שעות , נשב נריץ צחוקים
נשתה בירות נעשן נרגילה ...
מה רע ?
מ2 בערך עד 7 נגיד ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תקשיבו בשישי אין מצב - חברים שלי יחזרו מהצבא
ובטח נצא בערב וכאלה ...
ואני בטוח שגם השאר שבצבא ככה וגם אלה שלא בטח ירצו לצאת
עם החברים ...
אבל מה רע בשבת בצהריים ?
לא דדוקא עד מאוחר ככה כמה שעות , נשב נריץ צחוקים
נשתה בירות נעשן נרגילה ...
מה רע ?
מ2 בערך עד 7 נגיד ? |
אהההה............ אם זה ככה אז כנראה שאני יבוא
טוב יאללה
narcotic mind
כמה יעלה לך דלק ליבנה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תקשיבו בשישי אין מצב - חברים שלי יחזרו מהצבא
ובטח נצא בערב וכאלה ...
ואני בטוח שגם השאר שבצבא ככה וגם אלה שלא בטח ירצו לצאת
עם החברים ...
אבל מה רע בשבת בצהריים ?
לא דדוקא עד מאוחר ככה כמה שעות , נשב נריץ צחוקים
נשתה בירות נעשן נרגילה ...
מה רע ?
מ2 בערך עד 7 נגיד ? |
מתאים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אהההה............ אם זה ככה אז כנראה שאני יבוא
טוב יאללה
narcotic mind
כמה יעלה לך דלק ליבנה?? |
וואי זה יפתור גם אתה הבעיה ליובל נראה לי כי
הוא לא רחוק משם
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
סבבה!!! אז אני אפגוש את יובל ביום שבת, ו
narcotic mind
אסוף את כולנו משם
אגב כולנו זה אני, איתמר ויובל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
סבבה!!! אז אני אפגוש את יובל ביום שבת, ו
narcotic mind
אסוף את כולנו משם
אגב כולנו זה אני, איתמר ויובל |
אחי אתם צריכים להשאיר מקום לנמרוד
הוא בכל זאת שכן של רון והוא לא יבוא ברגל
תסכמו כבר בינכם מה נסגר....
ולי מתאים כל דבר
אנחנו לא מדברים על שבת הזה אבל נכון? סתם לידע כללי
כי יש לי חבר שחוזר מהצבא ומזה בא לי לראות אותו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אתם צריכים להשאיר מקום לנמרוד
הוא בכל זאת שכן של רון והוא לא יבוא ברגל
תסכמו כבר בינכם מה נסגר....
ולי מתאים כל דבר
אנחנו לא מדברים על שבת הזה אבל נכון? סתם לידע כללי
כי יש לי חבר שחוזר מהצבא ומזה בא לי לראות אותו |
כן אני יודע
נהיה באוטו:
אני, איתמר, יובל, רון, ונמרוד
יש מקום ל-5 אנשים באוטו, לא??? |
|
|
| nimrod levi |
כן אבל יש את
anthemfreak
שירן שהוא גם מגבעתיים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
כן אבל יש את
anthemfreak
שירן שהוא גם מגבעתיים... |
אהההה.........
ממממממממ
אז נצתופף?????
איזה אוטו יש לך, רון????
אולי אפשר לדחוס 4 במושב האחורי
או שמקסימום אפשר להכניס את איתמר לבגאז'...... הוא ממילא לא כ"כ פעיל כאן ;) |
|
|
|
|