|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תאמין לי שאחרי ליטר וחצי בירה אתה תופס ראש חבל על הזמן
וליטר וחצי בירה זה כולה יוצא בערך 6 בקבוקים של 4.9 אחוז.
אני מוכן לעשות התערבות שתוך 2 ליטר בירה שאתה שותה איתי אתה מסטול רצח !
אפילו בפגישה הבאה !
אפרופו פגישה - יום שישי אצל צח ! |
הנה אחד שמבין עניין
אז צח אם הוא אומר אחרי ליטר וחצי של 4.9 אחוז אלכוהול שאתה תופס ראש אז תחשוב מה זה 2.7 ליטר עם 6 אחוז אלכוהול
תהיה רציני רגע
ועוד על בטן ריקה
ויאללה שישי אצל צח... עושים לו חאוות על הבית :D |
|
|
| DjChook |
| אבל ממקססים לאוזניות :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מזה 2 ליטר בירה?!?!?! אחי, החבר'ה פה גומרים 3 ליטר ומעלה פר מסיבה |
אם אתה מחבר את כולם ביחד
אחי אין מצב לשתות 3 ליטר של כזה גועל נפש
אין לך מושג כמה הבטן שלי התפוצצה.....
זה ממלא את הבטן באבו אבוה!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לך מושג כמה הבטן שלי התפוצצה.....
זה ממלא את הבטן באבו אבוה!!! |
אה וול, בקיבוץ מגדלים קיבות גדולות :) סטייקים וכו' תורמים לכושר העיכול שלך :) לרגישים קיימת גישה לרצפות ההקאה להחזרת המקום בקיבה :)
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל ממקססים לאוזניות :) |
קלאסההההההההההההההההההההההה
נכנסים לקרחנה אחד אחד לבד, בתורות :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
קלאסההההההההההההההההההההההה
נכנסים לקרחנה אחד אחד לבד, בתורות :) |
חחחחחחחח מממ אם זה לא היה שישי הייתי בא
כי יש לי דייט ביום שישי ככל הניראה
אם משו לא ישתבש אני יבוא
:]]] |
|
|
| Scorchio |
| ראסמי לאוזניות אין מצב להפעיל רמקולים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| צח איפה אתה גר? |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה קורה אחי????????
ספר ספר מה היה בהרצאה |
הראו את הפיינלסקראץ'....
עובד מושלם... קשה להאמין שדבר כזה יכול לעבוד כ"כ טוב שאתה ממש לא שם לב לעובדה שזה לא תקליט, בהנחה שהמוזיקה על המחשב באיכות טובה. (אני לא שמתי לב להבדל..)
והמחיר בארצנו 4700 ש"ח :confused: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
הראו את הפיינלסקראץ'....
עובד מושלם... קשה להאמין שדבר כזה יכול לעבוד כ"כ טוב שאתה ממש לא שם לב לעובדה שזה לא תקליט, בהנחה שהמוזיקה על המחשב באיכות טובה. (אני לא שמתי לב להבדל..)
והמחיר בארצנו 4700 ש"ח :confused: |
מממממממממההההההההה!??!!?!?!?!?!?
4700 שקל!!!!!!!!
רק למתאם ולתקליטים המיוחדים?????
פאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
| המחיר הזה כולל גם את התוכנה ומחשב נייד |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המחיר הזה כולל גם את התוכנה ומחשב נייד |
אז זהו, שלא..
זה רק מתאם, תוכנה, שלושה תקליטים והתקנה.
מחשב נייד, מיקסר, פטיפונים ומחטים - על אחריותך..
וזה סתם מחיר יקר... בחו"ל זה (כמה מפליא..) בערך חצי, אם לא פחות. |
|
|
| Scorchio |
ואללה איזה ביעוס
אגב אני גר ברעננה |
|
|
|
|