|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מה עם הגבעתיים ?
נמרוד אתם באים ?
או שנמרוד הלך בדרכי יובל ואיננו פה עוד ? |
|
|
| nimrod levi |
למה לא פה ?
אני חי ונושם...
אני צריך לדבר עם רון אבל נראה לי שנבוא |
|
|
| Sniper |
| מורן אחי באמת שרציתי לבוא.. אבל בשביל כמה שאני רואה את סבתא שלי ועם כל הכבוד אני חייב להישאר בבית ולדבר איתה בנוסף לכל אני גם חולה מתת |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
למה לא פה ?
אני חי ונושם...
אני צריך לדבר עם רון אבל נראה לי שנבוא |
WOOOOPY !!!
עוד מנת עירויים להביא !
קיצר אנחנו כבר 10
:)
כבוד ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
מורן אחי באמת שרציתי לבוא.. אבל בשביל כמה שאני רואה את סבתא שלי ועם כל הכבוד אני חייב להישאר בבית ולדבר איתה בנוסף לכל אני גם חולה מתת |
חפיף אחי
אני סתם צוחק כי חבל
יענו שבסוף נהיה 10
אבל לא נורא הפעם נצלם
ונביא שוב את ערכת אריאל למוזיקה
ובנוסף אני יביא את הנרגילה נראה לי כי כולם חארות
ולא מתנדבים להביא את שלהם
ואני כל כך פוחד על ליסה שלי
:(
נשברו לי כבר כל כך הרבה ...
OH WELL ... |
|
|
| Sniper |
חסר לכם שאתם לא מצלמים!!! אני לא יודע מה אני יעשה לכם!! רוצה ליראות תסטלאנים שיש פההה
איזה זיון שאני לא יכול לבוא.. |
|
|
| Vortex_SA |
בעעעעעעעעעעעעעעעע
נראה לי שוב פעם אין מצב שנחנו הדרומיים באים, אין הסעה, ואני לא הולך לשלם 300 שקל כדי להגיע לפגישה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צח אריק ותומר באים ? |
תומר לא יבוא כנראה
הוא אמר שיש לו איזה אימון אז רק אם זה יהיה באיזה 6... לא יודע בדיוק
נשאל אותו מחר בבית ספר
צח ואריק אמורים להגיע
ומורן עשה טובה אל תלכלך על אלונה בקטע של צפוי למה באמת שהיא התכוונה לבוא
היא כבר ארגנה את הדברים והכל... לא אשמתה מה שקרה
ואני מבין אותה טוב מאוד... מצטער רק שאני לא יכול לספר לכם שתבינו גם אבל תסמכו עליי שזאת סיבה יותר ממוצדקת |
|
|
| MoSH_MaN |
זה נראה כמו פגישה דלה כמו מקודם רק שיפור מעותי שכולל אותי ואת חן
אמאאאאאאאאא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה נראה כמו פגישה דלה כמו מקודם רק שיפור מעותי שכולל אותי ואת חן
|
זה אומר ששני הכלים של הפורום נפגשים
אל דאג מוש, מחר אני ומורן נסביר לך את האסטרטגיה שתכננו לפני שהוא התחיל לגנוח בקולי קולות
MUHAHAHAHAHA |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה נראה כמו פגישה דלה כמו מקודם רק שיפור מעותי שכולל אותי ואת חן
אמאאאאאאאאא |
זה אומר שהפעם לא נהנה כמו אז?
שיט...
וחן... אני מקווה שיש לך בבית דברים נורמליים לאכול ולא צ'יפס למיקרו וקרקרים כמו אצל מורן :) |
|
|
| DjChook |
פחחחח באמת אנשים מה נסגר עם אוכל ?
ירדנו מלעשות על האש ?
ואין לי אוכל... :)
תשאל את שגיא,
אף פעם אין אצלי מה לאכול חחח |
|
|
|
|