|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
יאללה אנשים! יש מצב אצל נשר שישי הקרוב? אני אומר אם נחליט שמרגע שאנחנו מגיעים ועד לסיום המפגש חייבים לסגור על שם, אנחנו יוצאים עם משהו טוב! |
סבבה !
רותם יש מצב ?
שבוע הבא ככה ?
בשישי ?
גם אריאל חוזר אגב ...
כוס אמק שמעתי עכשיו אחוש "בום" בקומה למטה
נראה לי יש לי פה פורצים !
אני לא צוחק ...
טוב אני לוקח את המקל בייסבול ויורד למטה ... אם אני לא חוזר
הנה מחר תדעו שאתם הולכים לקרוא על הרצח שלי בעיתון !
דווקא מתאים לי לפוצץ איזה גנב !
כבר חוזר ... |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחח
נו מורן את חיי
? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחח
נו מורן את חיי
? |
כן אחי
לא יודע מה זה היה בכלל נפלו שם כמה ארגזים שאבא שלי
שם ... אלוהים יודע איך
אני כבר הייתי מוכן להוריד לו את האמא של הצורה אינעל ראבאק ...
רועי - היום אצל עודד !!!!!! |
|
|
| Shahar |
| יש פגישה מתוכננת בקרוב? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש פגישה מתוכננת בקרוב? |
כן , יום שישי אצל נשר הכוסון
שמעת עליו?
אחלה גבר זה
כדי לך לבוא
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :gsmile: :toocool: :toocool: :) :) :stongue: :stongue: :happy2: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by nesher
כן , יום שישי אצל נשר הכוסון
שמעת עליו?
אחלה גבר זה
כדי לך לבוא
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :gsmile: :toocool: :toocool: :) :) :stongue: :stongue: :happy2: |
מאיפה אתה
?
גם לא נראה לי אני ממש רצוי
:D |
|
|
| DjChook |
הוא מחדרה
ונכון אתה לא מוזמן
סתם אחי
רותם באיזה שעה בערך נראה לך החגיגה תחל ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא מחדרה
ונכון אתה לא מוזמן
סתם אחי
רותם באיזה שעה בערך נראה לך החגיגה תחל ? |
The sooner the better
עדיף אחרי הצהריים ועד 12 ככה
כי בלילה אי אפשר
שכנים בלאטים
פעם הסכמתי איתם לעשות מסיבה עד 2 אבל
:p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ונכון אתה לא מוזמן
סתם אחי
|
בכל צחוק יש טיפת אממת ;) |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיקים שחר אחי ברור שאתה מוזמן!! בקיצר יש סיכוי גדול שאני לא בא
יש לי פולל סידוריםם בעעע
ננסה לפנות קצתת אפילו שיש לי בגרות ביום ראשון |
|
|
| DjChook |
חחח סבבה
אני ב 16:00 ככה מסיים אימון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי - היום אצל עודד !!!!!! |
סבבה אח שלי
לא יותר מדי מאוחר אבל!!
דבר איתי שאתה רואה אתזה |
|
|
|
|