|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
ממממ טוב חבריה אני בבעיה קטנה אבל גדולה מאוד
אם יש פגישה בקרוב אני צריך לארגן אותו
כי האוטו שלי אצל אח שלי ואבא לא ישחרר תאוטו
ממממ מה שכן עד סוף החודש יהיה לי אותו אבל אני יצטרך לארגן את זה
אחרי סוף החודש אני מוכר תאוטו כאילו צריכים לשלם לי כסף
ואז באים לקחת תאוטו שלי
ככה ש.... צריך להתחיל להזיז עינינים |
|
|
| MoSH_MaN |
אצלי לא יעשו פגישה בחיים ועוד אחרי כל מה שקרה כאן
בכלל אני עצבני
אחד אחד מת שאני רואה אותטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אצלי לא יעשו פגישה בחיים ועוד אחרי כל מה שקרה כאן
בכלל אני עצבני
אחד אחד מת שאני רואה אותטו |
מה אתה לוקח אישית...
על צח והפיטמה לא ירדו?
אז קרה מקרה
מה אתה מתבכיין לי עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
סלח לי יש קצת הבדל
נמאס ממכם די כבר אנערף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סלח לי יש קצת הבדל
נמאס ממכם די כבר אנערף |
אוי תעשה לי טובה
מה אתה רגיש כל כך...
מה אתה נקבה כזה?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קושיל אמא שך |
מי עשה אותך יא חתיכת בוחש בשוקו |
|
|
| DjChook |
מוש מתוק מה אתה עצבני ?
כולה קצת צחוקים של הפורום, מה אתה כזה כבד |
|
|
| luckystrike |
מוש נהייה רגיש...
מה נסגר מוש - מה אם אני ואריאל נבוא לא תפתח לנו ת'דלת ?
כולי עלבון... |
|
|
| MoSH_MaN |
תבואו
אבל מה אתה עושה לי נרגילות ובלאגנים
אני נגד זה |
|
|
| DjChook |
חחחח סעמק עם לא היה מבחן יום ראשון הייתי קופץ אליך בשבת מוש
אבל פיסיקה סאקס |
|
|
|
|