|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מוש מה תפסת סעיף רציני אתה יודע שצחקתי
פעם הבאה שאני בהרצליה אני קופץ אליך לאחוזה :)
ו.......... באמת מה נסגר ?
רועי, קח פיקוד |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה אתם רוצים ממוש?!
בואנה אתם כאלה אכזריים הבנאדם מחכה למשחק המון זמן והוא לא יכול להגיע
מוש אל תשים זין לך למשחק ותהנה
מקווה שהרצליה ינצחו. |
Werd |
|
|
| Ariels |
אחים שלי מה המצב ?
זה מורן - אני בביית של אריאל עם רועי
מצטער שלא נכנסתי עד עכשיו - הייתי באילת עם היחידה
לשלושה ימים ואתמול חזרתי
...
רק היום החזרתי את המחשב - התקנתי
WINDOWS XP
הוספתי עוד 40 ג'יגה ופירמטתי אותו מחדש ...
אני מקווה שעד היום בערב אני יסדר את הענין עם האינטרנט ...
בכל אופן - מה נסגר חבר'ה ?
אני צריך לדעת בדיוק מי בא - קבענו למחר בשלוש וחצי
כל מי שיודע שהוא בא ושיש לו איך
או מי שלוקח אוטו ויכול להסיע אחרים שירים אליי טלפון כמה שיותר מהר
054534808
זה הפלאפון שלי
תרימו טלפון כמה שיותר מהר כדי שנוכל להרים את העסק ...
בכל אופן - מחר אצלי בשלוש וחצי
:)
מי בא ברוך הבא
נשב אצלי שעתיים עם איזה בירה + נרגילה
ונעבור לפארק
:)
מי שלא יתקשר לפני זה עדיף שלא יבוא - למה ככה העסק לא יהיה מאורגן
כל אחד ירים טלפון ונוכל לארגן ככה מי מביא מה ויהיה סבבה
:)
קיצר נתראה מחר
...
מוש יצאת פארש ... ;) |
|
|
| DjChook |
המממ אני מקווה מאד שאני אגיע
עוד לא סגור, אני אודיע לך היום בערב
בכל מקרה, גבעתיים מה קורה איתכם
תודיעו לי... |
|
|
| nimrod levi |
גבעתיים באים לפי מה שאני יודע...
לרון יש את האוטו |
|
|
| DjChook |
מורן גם ביקש ממני לרשום שמי שמאיזור השרון
(אין לי מושג מה זה אומר)
אז יאסף ע"י מורן בכבודו ובעצמו
PEACE |
|
|
| AnthemFreak |
בתכלס אני יגיד לכם
אני כנראה לא יבוא
אני לא רואה את עצמי בא לפגישה!!!!
אני יותר מדי עסוק לאחרונה!!!
אז צ'וק
תחשב אחד פחות מגבעתיים!!! |
|
|
| DjChook |
| כמה מקומות יש לכם באוטו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Ariels
מוש יצאת פארש ... ;) |
די גם אתה אל תעצבן
אותי
אנחנו תמיד יכולים להפגש....אני מציע לדחות את זה לשבוע הבא ולסכם את זה עכשיו
כי אין לי מושג מה עם כל האנשים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
בתכלס אני יגיד לכם
אני כנראה לא יבוא
אני לא רואה את עצמי בא לפגישה!!!!
אני יותר מדי עסוק לאחרונה!!!
אז צ'וק
תחשב אחד פחות מגבעתיים!!! |
אחי אתה רשמת את זה מה זה לא יפה
כאילו כזה
"אני לא רואה את עצמי בא לפגישה איתכם"
בכל מקרה, אז כמה מקומות יש בגבעתיים
ותזכירו לי מי זה רון ?! |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה מקומות יש לכם באוטו |
וואלה אין לי מושג... |
|
|
| t0xIc |
טוב אני 90 אחוז בא
אני יראה מה ניסגר מחר בבוקר:]]
דרורי אני יתקשר אליך ומורן גם אני יתקר אל שניכם מחר בבוקר
רק ששלוש וחצי זה קצת מוקדם אני חושב
כי אם אני יוצא היום (שזה לא קורה הרבה בימי שישי כי בד"כ אני עובד) אז אני יצא לאיזה מסיבה ויחזור בחמש ככה ואני יקום רק ב 2
אז זאת בעיה
טוב אני יודיע לכם מחר בבוקר |
|
|
|
|