|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה זה השבלול הזהההההההההההההההה |
שבלול = שב בלול
בואנה אתם דפוקים משהו קצח!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחח
אגב, מה נסגר איתכם בחנוכה?
מארגנים איזו פגישונת?????
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
אגב, מה נסגר איתכם בחנוכה?
מארגנים איזו פגישונת?????
:rolleyes: |
אתה רוצה להגיד לי שגם אם נארגן אתה תבוא?
אם כן אז יאללה אצל מוש! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה רוצה להגיד לי שגם אם נארגן אתה תבוא?
אם כן אז יאללה אצל מוש! |
אני רוצה להגיד שאם תהיה לי אפשרות להגיע לשם עם תחבורה ציבורית אז אני יבוא..........
אם זה יהיה בחנוכה באמצע השבוע, לא נראה לי שתהיה בעיה כי אני יוכל לבוא ברכבת או אוטובוס.................
טוב ננסה לארגן ונראה.........
ok? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה רוצה להגיד לי שגם אם נארגן אתה תבוא?
אם כן אז יאללה אצל מוש! |
מה זהההההההההההההההההההההההההההההה
Z00 BI! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה זהההההההההההההההההההההההההההההה
Z00 BI! |
זו זה גן חיות...
ביסקסואל!? מה הקשר!?
טוב די עם הטמטום
מחר אני ומורן כנראה אצלך אחי...
נראה כבר
מה אתה בוכה לי כל החיים!?!? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זו זה גן חיות...
ביסקסואל!? מה הקשר!?
טוב די עם הטמטום
מחר אני ומורן כנראה אצלך אחי...
נראה כבר
מה אתה בוכה לי כל החיים!?!? |
יא אללה בסוף הורדנו אחושרמוטה שווארמה ...
!!!
כולי מזיל ריר אני רעב !
רועי תביא לי כיפה ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא אללה בסוף הורדנו אחושרמוטה שווארמה ...
!!!
כולי מזיל ריר אני רעב !
רועי תביא לי כיפה ! |
שתוכל לברך? :)
אם אתה רוצה ללכת היום גם אז רק אתה קונה... אין כבר תקציב
עכשיו יש מסיבות... חנוכה והכל... הרבה כסף
וצח שמן!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שתוכל לברך? :)
אם אתה רוצה ללכת היום גם אז רק אתה קונה... אין כבר תקציב
עכשיו יש מסיבות... חנוכה והכל... הרבה כסף
וצח שמן!! |
אין לי כסף באגורה אחי
אני חי על האגורות שאני מוצא מתחת למכונות שתייה בצבא
:(
אנא אנשים תירמו לי !!!!!
אאאאאאהההההההה
פת לחם :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין לי כסף באגורה אחי
אני חי על האגורות שאני מוצא מתחת למכונות שתייה בצבא
:(
אנא אנשים תירמו לי !!!!!
אאאאאאהההההההה
פת לחם :nervous: |
אולי ספר להם מה אתה מכין לעצמך בצבא באמצע הלילה?!
או שצ'יפס למיקרו כבר לא מספיק טוב לך!?!?!
צח שמן! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי ספר להם מה אתה מכין לעצמך בצבא באמצע הלילה?!
או שצ'יפס למיקרו כבר לא מספיק טוב לך!?!?!
צח שמן! |
חחחחחחחחחחחחחח
אנשים תקשיבו קטע ענק ...
אני ככה בבסיס על חוף צמח בכינרת ובאמצע הלילה
אני יושב בחדר מבצעים עם עוד מדריך חי"ר ועוד איזה מדריכה
אחת וחובשת ומריצים ככה צחוקים ...
קיצר אני מת מרעב אבל ממש מת - המדריך עושה לי בוא ניכנס למטבח
בשתיים בלילה פרצנו את הדלת של המטבח הצבאי עם הכת של הנשק !
נכנסו לקחנו צ'יפס קפוא בשקית מהמחסן בחדר אוכל והתחלנו
לטגן צ'יפסים !!!
היה ענננננננננננננננק !
יא אללה איזה ארוחה הכנו - 2 ק"ג ציפסים צבאיים מטוגנים על הכינרת ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחח
אנשים תקשיבו קטע ענק ...
אני ככה בבסיס על חוף צמח בכינרת ובאמצע הלילה
אני יושב בחדר מבצעים עם עוד מדריך חי"ר ועוד איזה מדריכה
אחת וחובשת ומריצים ככה צחוקים ...
קיצר אני מת מרעב אבל ממש מת - המדריך עושה לי בוא ניכנס למטבח
בשתיים בלילה פרצנו את הדלת של המטבח הצבאי עם הכת של הנשק !
נכנסו לקחנו צ'יפס קפוא בשקית מהמחסן בחדר אוכל והתחלנו
לטגן צ'יפסים !!!
היה ענננננננננננננננק !
יא אללה איזה ארוחה הכנו - 2 ק"ג ציפסים צבאיים מטוגנים על הכינרת ... |
לא אמרת שנכנסתם דרך החלון שהיה פתוח?
חפיף... |
|
|
|
|