|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חח
פעם שלישית זה מספיק?
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יאללה אז רגע אני בא עם אריק או מורן
אם זה אריק אז אתה עוצר אצלי בבית להביא את הדיסקים |
אריק כנראה יבוא לקחת אותך...
והוא החזיר לי אתמול את הדיסקים... אז אני יטפל בהם כמו שצריך ואז תקבל אותם :) |
|
|
| oDrori |
| חברים הייתי בכיף נשאר שם עד מחרתיים אפילו... אבל חבר שלי סידר כניסה חינם + שתייה חינם בקיוג'ה אז מי אני שאסרב... עד הערב אני בבית כנראה, חפחיף יהיה פיסוס |
|
|
| DjChook |
| עודד מאיפה הגיע הפוסט הזה ?! |
|
|
| Sniper |
עודד אחי קיוגה זה שתיה חינם בד"כ חבר שלי מארגן תמסיבה
וזה בעיקרון רק מוזיקה אלטרנטיבית |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני מספיד ברור בגלל הפגישה
שיט
:D
חח
דווקא רציתי לדעת כמה אני 2000
לבדוק אם אני כבר יורד מ7 |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
עודד מאיפה הגיע הפוסט הזה ?! |
From the bottom of my broken heart:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אז עודד לא הבנתי מה נסגר איתך
מוש, לך תזדיין, אתה על גבול שבע בריצת 2000, זה פאקינג מצוין |
|
|
| eXeTik |
טוב חן... ראיתי את ההודעה שלך בט'רד של הממשלה מתפזרת ולא רציתי לפתח את זה יותר שם
אקיצר- רשמתי את הטלפון, אחוש יש לי מצב לבוא... מי בטוח שם? |
|
|
| DjChook |
לפי מה שהבנתי אז ככה:
שגיא , אורן :)
נמרוד רון - גבעתיים
מורן מוש רועי צח אריק אלונה? ואהההה אריאל אם הוא יוכל ?
יש את איתמר ואורן מאיזור יבנה שאני לא יודע מה יסגר איתם בסוף
ואני חושב שזהו לא ? מישהו סידר ליובל דרך להגיע ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז עודד לא הבנתי מה נסגר איתך
מוש, לך תזדיין, אתה על גבול שבע בריצת 2000, זה פאקינג מצוין |
6:50
זה הטראגט עד סוף 2002
:) |
|
|
| Sniper |
חחחחח מוש הלוואי עליי!!!! אני לא עושה ב 9 דקות
אפילו אלפיים
אני עגלה חבל על הזמן מה שמזכיר לי שיש לי בגרות בספורט אז אני חייב להתחיל לרוץ
אינעל העולם |
|
|
|
|