return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 95)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בתור אבא של עודד הייתי ממליץ לך לשתוק


אווו כמה חמוד. רועיקי אוהב להעמיד פנים שהוא הגבר בבית... אתם צריכים לראות איזה פומפון הוא בארוחות ערב.

:p :) :D
Hell_Copter
איזה מגניב היה אתמול יא אללה :D
באנו אל עודד... פרצנו למועדון ואני אישית אכלתי לחמניות ושוקו
וגם מורן אכל לחמניה... עודד לא רצה
ישבנו על נרגילה בסבבה ככה די הרבה זמן...
החלפנו חוויות...

אני עדיין מכחיש בכל תוקף שיצאתי עם ההיא לדייט!!
אין לי מושג מי זאת!!!!
השם שלה בחיים לא עבר בפלאפון שלי
לא משנה אם זאת היא או מישהי אחרתת.. השם לא היה שם אף פעם1!!
אתם חייבים להאמין לי!!

קיצר אחר כך עשינו סיבובים בגעש וחיפשנו כל מיני מקומות...
עלינו על גגות של מכבסות וכאלה דברים...

ואז הורדנו את עודד בבית ואני ומורן יצאנו לטיול שטח עצבני
איזה צחוקים!!!!!!
הגענו לכוורות וכאלה דברים...
בלחחח!!!

לקח... להביא לפעם הבאה בוקסה וזהו ;)
MoSH_MaN
בעעעע
דווקא אתמול הייתי חולה

סעמק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בעעעע
דווקא אתמול הייתי חולה

סעמק


בעיה שלך!!
הצענו לך לבוא :)
MoSH_MaN
אף פעם בחיים שלך לא היה לך חום אז אתה לא יודע איך זה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אף פעם בחיים שלך לא היה לך חום אז אתה לא יודע איך זה!


למה אתה אומר ככה...
היה לי חום
אני זוכר שהיה לי פעם אחת!!!
אבל זה היה לפני יותר מ 9 שנים...
וגם לפני ת'אמת אני לא זוכר שהיה לי משהו :D
תגיד לי שלא כיף לישון בלי חולצה ורק עם בוקסר
DjChook
למה לא הצעתם לי לבוא ? :(
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
למה לא הצעתם לי לבוא ? :(


אגאדיר!!!!!!!!!!!!!!
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי שלא כיף לישון בלי חולצה ורק עם בוקסר


אין יותר כייף מלישון ערום
:-)
nesher
quote:
Originally posted by NaOren
אין יותר כייף מלישון ערום
:-)


אין יותר כיף מלישון נקודה
לא משנה איך
לישון זה אחד הדברים הכי כיפים שיש
במיוחד בחורף
ואחד הדברים הכי רעים ומעצבנים שיש
זה לקום בשעת אפס לבית ספר בחורף
סיוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט

Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחח
יותר כיף לעשות פעילות מתחת לשמיכה בחורף
ולא לקום לשעת 0
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחח
יותר כיף לעשות פעילות מתחת לשמיכה בחורף
ולא לקום לשעת 0

עם מישהי!
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement