| Hell_Copter |
איזה מגניב היה אתמול יא אללה :D
באנו אל עודד... פרצנו למועדון ואני אישית אכלתי לחמניות ושוקו
וגם מורן אכל לחמניה... עודד לא רצה
ישבנו על נרגילה בסבבה ככה די הרבה זמן...
החלפנו חוויות...
אני עדיין מכחיש בכל תוקף שיצאתי עם ההיא לדייט!!
אין לי מושג מי זאת!!!!
השם שלה בחיים לא עבר בפלאפון שלי
לא משנה אם זאת היא או מישהי אחרתת.. השם לא היה שם אף פעם1!!
אתם חייבים להאמין לי!!
קיצר אחר כך עשינו סיבובים בגעש וחיפשנו כל מיני מקומות...
עלינו על גגות של מכבסות וכאלה דברים...
ואז הורדנו את עודד בבית ואני ומורן יצאנו לטיול שטח עצבני
איזה צחוקים!!!!!!
הגענו לכוורות וכאלה דברים...
בלחחח!!!
לקח... להביא לפעם הבאה בוקסה וזהו ;) |
|
|