|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחח אל תעלב או משהו אחי אבל הוא דיבר על הבנדוד...
פשוט הוא עשה סרטים ביום שישי בפגישה כי הוא היה שקט כזה וגם הלך בלי להגיד שלום... אז מורן לא הבין מה נסגר איתו |
חחחחחחחחחחח
אוקיי....... לא נעלבתי...... פשוט לא ידעתי מה הלך בפגישה.....
חפיף........ אם הפגישה הבאה תהיה בחנוכה, יעני באמצע השבוע
אני מאה אחוז בא!!!!!!!!!
:D:D:D
אז איפה ומתי?? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
אוקיי....... לא נעלבתי...... פשוט לא ידעתי מה הלך בפגישה.....
חפיף........ אם הפגישה הבאה תהיה בחנוכה, יעני באמצע השבוע
אני מאה אחוז בא!!!!!!!!!
:D:D:D
אז איפה ומתי?? |
אם לא באחוזה של מוש
אז באחוזה של אורן
חחח הוא בטיול שנתי עכשיו
אפשר לארגן אצלו בינתיים |
|
|
| Sniper |
חחחח
בלי לישאול אותו
הוא כזה חוזר מהטיול פיתאום הוא קולט את כול הפורום יושב אצלו בחדר |
|
|
| MasterP |
הייתי מת להגיע לפגישה אחת אבל זה יוצא שעתיים פלוס נסיעה תלוי מתי
איך אלונה התכוונה להגיע? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ומורן.... :tongue3 |
חחחחחחחחח
הבנתי אותך אחי - :stongue:
בדיחה אישית חברה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MasterP
הייתי מת להגיע לפגישה אחת אבל זה יוצא שעתיים פלוס נסיעה תלוי מתי
איך אלונה התכוונה להגיע? |
אם בעזרת השם נארגן את זה לאמצע השבוע
אז תיקח רכבת אחי
זה מה שאני עשיתי
וזה מה שעוד איזה אחד עשה...... והוא הגיע מחיפה...... ככה שהכל אפשרי
אני מוכן לעשות איסוף בעזריאלי כמו פעם שעברה........ :D :D :D |
|
|
| MasterP |
זהו שצריך להגיע לחיפה שזה כמעט שעה נסיעה
אבל אם כבר אני משכנע את חבר שלי להוציא אוטו למה יש לו דלק חינם
ואז אנחנו אוספים אנשים שגרים ליד החוף
למרות שהוא בכלל לא בעניין
בינתיים איש איש לאוהלו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
איזה בעסה אחי
טוב נראה
עד חנוכה נסתדר
איכשהו
אני מקווה
נ.ב.
ערן, אתה בא גם הפעם????
ואלונה??? |
|
|
| DjChook |
חחחחח מי מדבר על פגישה ?
ואורן בחיים לא יתנו לו
ומוש, אמרת שתדבר עם הנשים, אז יאלה, אנחנו מחכים
ומורן
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ומוש, אמרת שתדבר עם הנשים, אז יאלה, אנחנו מחכים
|
איזה נשים ???????????????????????????.
מוש מביא נשים ????????????????.
WOOOOOOOOOOOOT
זיין !!!
ידעתי שמוש נראה מהתמימים אבל בסוף הוא סרסור-על שמארגן לנו נשים !!!
מוש אני מביא סירופ שוקולד וקונדומים לכולם ! |
|
|
| MoSH_MaN |
תארגנו!!!!!
יום שבת
עוד פעם ב5
אין בעיות
על הזין שלי אוכל
חחח |
|
|
| DjChook |
סעמסעמקקקקקקקקקקק עכשיו שאני חושב על זה אני לא יכול לבוא
יום שבת אני באיזה טיול של הצופים, אני עוד לא יודע עד מתי סעמסעמק
ובנות חחח מורן יא טיפש, האחיות שלו ! |
|
|
|
|