|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
חחחחחחחחחח אורן לא נורא
הרבה אנשים לא יודעים איפה זה חדרה ואיפה זה חיפה
חחחחחחחחחחחחח נראה לך?????????????????? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תקשיב אחי עם תוכל להגיע ליבנה ולשלם סכום נחמד מאוד לדללק אני אומר שכן:)
רק שיודיעו לנו באיזה תאריך אוקייי???? |
כוס עמק! הוא רוצה כסף על הדלק? או שאתה סתם מסתלבט על שגיא?????
:whip: :whip: :whip: :whip:
יא אללה!!! נו טוב..... שיהיה...... כמה הוא בכלל רוצה על הדלק?
מה זה סכום נחמד מאוד?????
אגב, גם אתה משלם, איתמר?????? [/QUOTE]
חחח אורןן לא אחיי זה גם ממני וגם ממך אני יוצא איתו קבוע ותמיד אנחנו חצי חצי בדלק אז גם אני נותן לו ודבר שנייי
למה לי להסתלבט על שגיא הוא ילד טוב למה להרוס אותו :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
אז מתי הפגישה.????
השבוע או שבוע הבא
? |
שבוע הבא ...
למה סתם לשאול שאלות - כתוב כבר 18 פעמים יא עצלן ... |
|
|
| Sniper |
חחחחחח מה לעשות מורן
אין לי כוח ליקרוא איזה מאה פוסטים
אז שאלתי שוב
וזה שאני עצלן זה ממה לא מחדש לי
:P |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחח
עלה לי רעיון לראש
אולי החבר של איתמר יעשה סיבוב קטן ויתן קפיצה לת"א, ויאסוף אותך ואת אלונה מעזריאלי......
ואז ניסע כולם ביחד שמחים ומאושרים וחדרה :D
נו מה אתה אומר, איתמר? ;) ;) ;) ;)
אגב, מי זה בכלל החבר שלך???????????? |
איך אלונה הגיעה לעזריאלי?!:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איך אלונה הגיעה לעזריאלי?!:conf: |
אולי תקחי רכבת לנתניה.......?
אם הרכבת קרובה אליך |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחח אורןן לא אחיי זה גם ממני וגם ממך אני יוצא איתו קבוע ותמיד אנחנו חצי חצי בדלק אז גם אני נותן לו ודבר שנייי
למה לי להסתלבט על שגיא הוא ילד טוב למה להרוס אותו :) |
נשמע כאילו אני ילד קטן, תסתכל רגע בתמונה, אני בערך מכופף שם במינימום 20 ס"מ...
חחחחח
כמה זה יעלה לנו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איך אלונה הגיעה לעזריאלי?!:conf: |
אלונה לא הגיעה לשם עדיין ;)
אלונה יכולה לבוא לרעננה ומשם היא תבוא איתנו
כי אלונה לא ממש תבוא בעצמה עד לחדרה
נכון אלונה? |
|
|
| itamarsan |
[QUOTE]Originally posted by Tarantula
אורןןן לא יפה אחייי מספיק אני משכנע אותוו לאט לאט אז גם לת''א ניראה לך זאת לא הדרך בכלל
עזובב אמרתי לה כבר מה סכימנו ועם שגיא יגיע ליבנה אז סבבבה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אלונה לא הגיעה לשם עדיין ;)
אלונה יכולה לבוא לרעננה ומשם היא תבוא איתנו
כי אלונה לא ממש תבוא בעצמה עד לחדרה
נכון אלונה? |
בגלל זה הצעתי שהיא תיפגש עם ערן ואז היא וערן יבואו לחדרה......... |
|
|
| DjChook |
אני אשתדל להגיע ! :)
זה עוד רחוק |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אשתדל להגיע ! :)
זה עוד רחוק |
אתה לא תשתדל
אתה תגיע, לא אכפת לי איך
מצדי תגיע עם קורקינט על מנוע
:cool: :cool: :cool: |
|
|
|
|