|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
טוב
אז ככה
שבוע הבא
ביום שבת אני מוכן שנעשה אצלי מסיבת חצר קטנה יש לי מקום
אבל לא נוכל להפעיל את הציוד בגלל שיש לי שכנים דתיים ואנחנו מכבדים אותם
אז אם בא לכם אני מוכן להביא את הקייס לבית של מישהו אחר אבל אצלי אי אפשר להפעיל אותו. |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב
אז ככה
שבוע הבא
ביום שבת אני מוכן שנעשה אצלי מסיבת חצר קטנה יש לי מקום
אבל לא נוכל להפעיל את הציוד בגלל שיש לי שכנים דתיים ואנחנו מכבדים אותם
אז אם בא לכם אני מוכן להביא את הקייס לבית של מישהו אחר אבל אצלי אי אפשר להפעיל אותו. |
שבת? מתי בשבת?
אם זה מוצאי שבת.. אז אפשר לשים מוזיקה... יעני מ8 ככה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חן אח שלי
היום אני לא יכול אגאדיר
ומה שהבנתי החברה של הריצה שלי
כולם הולכים להיות מחר ב9 באווזי
אז יום חמישי ב9 ככה אנחנו הולכים לאגאדיר
|
אז יום רביעי חמישי שישי ושבת אין מצב שאני יתקרב אליך
שלא תפליץ עוד פעם ואני יהרוג אותך בטעות
ושבת יוצא ב 8 תימן... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז יום רביעי חמישי שישי ושבת אין מצב שאני יתקרב אליך
שלא תפליץ עוד פעם ואני יהרוג אותך בטעות
ושבת יוצא ב 8 תימן... |
אויי נווו
כבר אין לו פלוצים.. הוא הפליץ כבר פעם שעברה
והשם הוא "ימן" לא תימן
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אויי נווו
כבר אין לו פלוצים.. הוא הפליץ כבר פעם שעברה
והשם הוא "ימן" לא תימן
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
היה לו פלוצים מאווזי פעם שעברה
אני לא מתקרב אליו בפעם הבאה שהוא יאכל אווזי
ובטח שלא אחרי אגאדיר...
וימן זה תימן באנגלית...
אז אותו דבר... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה לו פלוצים מאווזי פעם שעברה
אני לא מתקרב אליו בפעם הבאה שהוא יאכל אווזי
ובטח שלא אחרי אגאדיר...
וימן זה תימן באנגלית...
אז אותו דבר... |
לא לא
אתה לא מבין
זה
YAMAN
לא
YEMEN |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by oDrori
Yaman = תימן
... |
תפתחו מילון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yemen = תימן
לא YAMAN!!!! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by oDrori
יה מאן! |
:) ככה אני אוהב אותך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב
אז ככה
שבוע הבא
ביום שבת אני מוכן שנעשה אצלי מסיבת חצר קטנה יש לי מקום
אבל לא נוכל להפעיל את הציוד בגלל שיש לי שכנים דתיים ואנחנו מכבדים אותם
אז אם בא לכם אני מוכן להביא את הקייס לבית של מישהו אחר אבל אצלי אי אפשר להפעיל אותו. |
שבת הזאת אני מקווה???
כי שבת הבאה ככל הניראה אני חוגג תיום הולדת שלי!!!
DONT FORGAT!!! |
|
|
| DjChook |
מחר מיני פגישה !!!!!!
ב 18:30 בת"א בחנויות פאנקי פיש או החרטא הזה שיש בשיינקין
קיצור באים בטוח
ערן, עודד, יובל
ואולי צח אני רון ונמרוד ימיני ואורן (בן דוד שלי) נראה מה יהיה מחר
עודד / ערן אחראים
דברו איתם :) |
|
|
|
|