|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
חחחחח אחי זה ממש מעצבןן תלא שומע את הטורים עוליםםם
טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ואז תמעביר הילוך ושוב הטורים עולים
טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
בימקום זה תשומעע
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איך עדיין לא הבנת ...
אצל חן !
שישי הבא
!
מה אתה מביא ?
איך מגיע ? |
סבבה, נראה עוד אם אני בא בכלל
אבל אם אני בא אז עם אוטו כמובן, אם זה יהיה עם גיא אז נוכל לאסוף גם כמה בדרך למה יש לו דלקן...
בקשר ללהביא- אני אחראי נרגילה!! :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אני ידבר עם איתמר
ואני מרביץ לו אם הפעם הוא לא מסיע......................
מקווה שאתה קורא את זה, איתמר!!!!!
אקיצר, יובל אתה תוכל להגיע ליבנה?????
אותה שאלה לוורטקס.................
ואני יתקשר גם למונית ואני יברר כמה עולה לר"ג......... סתם ליתר ביטחון
*אהם איתמר.......*
אני לא עצבני על איתמר או משהו כזה פשוט אני עדיין מבואס שלא יכולתי לבוא למפגש הראשון......
ואני תלוי פה באיתמר ובאוטו של אבא שלו......... אז......... |
|
|
| itamarsan |
טוב אממ אורן אני בתהליכים של שכנועעע
טוב יש לי רעיון מעולה ועל זה אני ידבר איתך מחררר אוקיי??? |
|
|
| DjChook |
סבבה מורן נראה כבר, זה באמת לא העיקר
את ההגברה אני אארגן, נראה לי :)
אבל אם אתם רוצים תביאו ציוד את כל השטויות שלכם... :) |
|
|
| itamarsan |
| אורן אתה גם רוצה להביא דברים? |
|
|
| Hell_Copter |
סבבה אחים... קבענו
אולי אני יביא איתי הפתעה לשם... נראה מה יקרה :D |
|
|
| YuVaL |
סורי אחים אני יום שבת בהזכרה של סבתא שלי
:(
לא חושב שאני יוכל להגיע |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה אחים... קבענו
אולי אני יביא איתי הפתעה לשם... נראה מה יקרה :D |
חחח.... ממתי קוראים לי הפתעה?!!:D :D |
|
|
| Sniper |
ממממממ אלונה יש מצב שאת באה?!@$??
מממ יש בעיה קטנה והיא שסבתא שלי פה ככל הניראה שבוע הבא
אני מאוד מקווה שלא אבל אני ממש ממש ממש ממש ישתדל לבוא |
|
|
| DjChook |
רועי ואלונה ?
חברים ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עודד
אתה לא בכיוון של מורן בכלל |
אני יודע אחי אבל מורן הוא טיפוס מאוד נחמד (שמקבל ממני גם תמיכת סעד חודשית קבועה *תופס את מורן בביצים*) , פעם אחרונה הוא הסיע אותי אליו.. טוב אז מורן במידה וסבתא של אלעד מבקרת אני נתון לרחמי בעלי הרשיונות כאן... מקסימום אני אוכל להגיע עד לאנשהו באוטובוס ומשם תאספו אותי איפה שנוח לכם אבל חזרה אני אצטרך מישהו. ומורן, תודיע לי אם אריאל מביא את הפטיפונים, אני אשמח להביא לשם כמה שחורים... |
|
|
|
|