|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני אדבר היום עם אמא, צריך לתפוס אותה במצב רוח טוב אז אולי אני אחכה ליום ראשון שיחזירו לי מבחן באנגלית שנראה לי הלך לי טוב
;)
בעיקרון לא היה כזה יבש, פשוט זה היה פגישה כזה של חצי חצי
כי בוא נגיד, אני לא באתי בשביל התקליטים, אבל היו כאלה שכן
אז זה היה פגישה שונה ממה שהיה אצלך |
|
|
| oDrori |
אני בא בכיף, אם יהיה איך... אם אלעד מגיע אז אני קופץ עליו (המכונית שלו, המכונית שלו!) ומגיע איתו. אם לא אז מישהו צריך להיות השופר שלי....
ד"א, מארגנים עמדה?
או שמשתמשים בהגברה הידועה לשמצה של חן? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מורן!?!?!?
איתנו צריך לקבוע שעה מראש???????
עובדה שאנחנו אירגנו פגישה בת"א תוך 24 שעות.........
ונראה לי הגיעו קצת יותר מהאנשים שהגיעו לפגישה אצלך בבית........ שתיכננתם איזה שלושה שבועות.........
אבל חפיף...........
אממממ יום שישי אם לא יהיה עומס של בחינות ואם תהיה לי הסעה אני בא.........
איתמר?????????????????:toothless :toothless :toothless |
אמממ... תארגנו כבר משו עם נרגילה!!! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי אתה רומז שזה שאני גר במלונה זאת הסיבה שאנשים לא באו ?
קיצר דווקא היינו 8 אם אני לא טועה והיה סבבה
שמעתי אצלכם היה יבש שאנשים קנו שישיות מיי עדן שמה
אצל חן שבוע הבא
ומוש - אתה רשום אצלי
רועי אני מקווה שגם אתה
ובטח גם עודד ואריאל
יש מצב חן ? |
כן אני מאמין שאנשים יודעים איך הבית שלך נראה
ולפי זה החליטו אם לבוא או לא |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני בא בכיף, אם יהיה איך... אם אלעד מגיע אז אני קופץ עליו (המכונית שלו, המכונית שלו!) ומגיע איתו. אם לא אז מישהו צריך להיות השופר שלי....
ד"א, מארגנים עמדה?
או שמשתמשים בהגברה הידועה לשמצה של חן? |
ההגברה של חן אצלו בכלל?????
חחח לא נראה לי כל כך.. |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני בא
הרצליה במשחק חוץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי אתה רומז שזה שאני גר במלונה זאת הסיבה שאנשים לא באו ?
קיצר דווקא היינו 8 אם אני לא טועה והיה סבבה
שמעתי אצלכם היה יבש שאנשים קנו שישיות מיי עדן שמה
אצל חן שבוע הבא
ומוש - אתה רשום אצלי
רועי אני מקווה שגם אתה
ובטח גם עודד ואריאל
יש מצב חן ? |
דבר איתי אח שלי.....
חן... אתה בולע עמבה!!! |
|
|
| DjChook |
חחחח שגיא שתוק !
יש אצלי ציוד
רמקול ומגבר ונגן אורות
ועוד רמקול אצל היפני
קיצור דיברתי עם אמא ואין לה התנגדות
אתם מעדיפים שישי או שבת ? |
|
|
| Sniper |
| אתם מדברים על השבוע??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אתם מדברים על השבוע??? |
עוד שבוע מהיום |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד שבוע מהיום |
יענתו שישי?!@?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
יענתו שישי?!@?? |
או שבת
תלוי מה יחליטו
אבל ת'כלס כן |
|
|
|
|