|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואיפה אריאל גר? |
אריאל גר בכפ"ס !!!
WOOOOOOOOOOOOT |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב........
מה אני אגיד לך.......... אני ישאל את איתמר אם לכ"ס הוא יכול להסיע
למרות שאני יודע שזה צמוד לרעננה
אני עדיין חושב שצריך לקבוע במקום קצת יותר נייטרלי...... סתומרת, זה יפה מאוד שזה נוח לכם להגיע כי זה שתי דקות מהבית שלכם
אבל מה איתנו? בשבילי ובשביל עוד כמה חבר'ה פה זה יוצא שעה נסיעה!!!!
שלא נדבר על גיל שזה בכלל מסע בשבילו
אתם ראיתם שכשקבענו בת"א אני ועוד כמה אנשים שלא הגיעו למפגש ברעננה, הגיעו לת"א בלי בעיה
אני מציע שנקבע במקום באיזור ת"א......
וביום שיש תחבורה ציבורית
ככה יהיה הרבה יותר קל ונוח לאנשים להגיע, ומי שבא ברכבת (כמוני) או באמצעי אחר של תחבורה ציבורית, יוכל להיפגש נגיד בעזריאלי ולקחת מונית למקום המפגש, כמו שאני וערן עשינו פעם שעברה..... זה דווקא עבד מצויין
מה אתם חושבים?? |
|
|
| DjChook |
| אפשר לעשות מפגש בשמש ! זה מקום נייטרלי וטעים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אפשר לעשות מפגש בשמש ! זה מקום נייטרלי וטעים |
חחחחחחחח
ככה אני אוהב אותך!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אפשר לעשות מפגש בשמש ! זה מקום נייטרלי וטעים |
חחח יום שבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מסיבה שלייי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
ככה אני אוהב אותך!!!! |
תבינו, ועוד אומר את זה בן אדם מיבנה !!! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אפשר לעשות מפגש בשמש ! זה מקום נייטרלי וטעים |
רק על אוכל אתה חושב... אהה????
קודם לשתות
אל תשכח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
תבינו, ועוד אומר את זה בן אדם מיבנה !!! |
חחחחחחחחחחחחח
מה הקשר??? :conf: |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
מה הקשר??? :conf: |
מישו אמר שיש קשר?
חן מסטול
אל תייחס אלייו:clown: :clown: :clown: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אפשר לעשות מפגש בשמש ! זה מקום נייטרלי וטעים |
ראסמיייייי
וסינפר איפה המסיבה שלך בסוף?
תעלה פרטים עליה... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NaOren
ראסמיייייי
וסינפר איפה המסיבה שלך בסוף?
תעלה פרטים עליה... |
פתחתי טרד כל הפרטים רשומים שם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב
מה עם מפגש הפורום הבא????? |
|
|
|
|