|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הגלאנט סוגרת מספיק :)
לא מהר אבל אני הרבה |
|
|
| MoSH_MaN |
כאילו לי אין בעיה
השאלה זה אם זה בסדר מצד האחיות
אבל בוא נראגן בכל זאת |
|
|
| DjChook |
מוש אני חם על אחותך התאומה....
:) |
|
|
| Sniper |
| סבבה אחי אם לא יקפוץ ליכלום אני בפנים ואני מאמין ששבוע הבא אין לי שוםדבר לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם הייתי בא הייתי נותן לכם לישתות דם!!!!
|
אריאל כמעט עשה את זה :D
| quote: |
ואני ישתה לכם תדם!! |
תסתפק בשל אריאל?? |
|
|
| Sniper |
| לא הבנתי... שתיהיה פה תסביר |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה נגנבתי !!!
רועי לקח בפתיחות את התולעת של אריק !!!!! |
הוא לא לקח אותי פשוט הייתי מאד קרוב ללדרוס אותו
ופחדתי שהאוטו לא יפגע שאני יפגע בו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
הוא לא לקח אותי פשוט הייתי מאד קרוב ללדרוס אותו
ופחדתי שהאוטו לא יפגע שאני יפגע בו |
תרוצים ...
אריק האוטו שלך זחל על הכביש ורועי עם מנוע 2200 שבר אותו
מה האוטו השני שלך ? |
|
|
| Narcotic Mind |
מורן
חבר שלי סגר עם
lantis 1800
190
והוא אמר שהוא יכל יותר
בקשר לרעידות, אני לא יודע... עוד לא הגעתי לכאלה מהירויות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מורן
חבר שלי סגר עם
lantis 1800
190
והוא אמר שהוא יכל יותר
בקשר לרעידות, אני לא יודע... עוד לא הגעתי לכאלה מהירויות |
בדוק אחי
אפשר לסגור 180 על הלאנטיס 1600 רק בירידה !
בדוק !
היה לי כזאת עד לפני חודשיים שנת 2002 ...
וגם אז האוטו כולו רועד כמו שאלעד אמר ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תרוצים ...
אריק האוטו שלך זחל על הכביש ורועי עם מנוע 2200 שבר אותו
מה האוטו השני שלך ? |
קליאו ספורט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
הוא לא לקח אותי פשוט הייתי מאד קרוב ללדרוס אותו
ופחדתי שהאוטו לא יפגע שאני יפגע בו |
עלק!!
זיינתי לך את הצורה :)
והאוטו שלך באמת היה נפגע אם היית פוגע בי... חתיכת קרטון מרוסס בספריי אדום ;)
עם האוטו השני אתה תקח אותי... אבל חפיף...
ומורן.. מה זה נפח 2200?!
אני רוצה יותר!!!!
אלעד... אריאל חטף עירוי וכל הזמן שיחק עם השקית שעלה הדם בצינור והכל... לשתות דם...
אז הוא יתן לך ... לא משנה הייתי דאחקה לא הבנת חבל להתעסק על קטנות
ורק בשביל הרקורד... חבר שלי סגר עם גולף 1.6 שהמקסימום שלה זה 192... 200 קמש |
|
|
|
|