|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
קיצר קבענו לשישי הבא בטוח אצל חן ?
בינתיים - אני מוש רועי ומי עוד ? |
|
|
| oDrori |
| אלעד מה נסגר שישי אתה יכול? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איפה חן גר? יש סיכוי שאני יוכל להגיע??
אורן (זה השם של הייפר נכון :) ) יש אוטו??
אני רק צריך הסעה... בעסה... |
ואללה לא יודע. צריך לדבר עם איתמר.
שניה אני ידבר איתו. הוא פה לידי.........
הוא אמר שתהיה לו תשובה באמצע השבוע
אתה תוכל להגיע ליבנה??? |
|
|
| luckystrike |
קיצר חן סגרנו אצל יום שישי הזה בשלוש !!!
תזכרו !
ואני אומר שאם הפעם יובל לא מגיע מנדים אותו מהקהילה !
והפעם נביא גם מצלמה
חן צריך נרגילה או שיש לך ? |
|
|
| Sniper |
את האמת שאני מתבאס שזה יום שישי כי בד"כ יום שישי אני בים אחה"צ עם האופנע ים והטרקטורון
אם זה היה מוצש אז היה בן זונה!!!! אני יכול גם להביא תמצלמה דיגיטלית:))) |
|
|
| DjChook |
אין נרגילה, אתה מוזמן להביא,
אההה ההורים שלי יהיו בבית ומוזיקה נראה לי לא יפה לפתוח ב 3 אבל בטח עד שכולם יגיעו ובלה בלה בסוף לא יהיה בעיה
גם נרגילות לא בעיה כל עוד לא זורקים את הגחלים בסוף על הדשא...
וכן אני חושב שסגרנו
מה אתם אומרים ? אני לא אעשה הכנות של משק מערכות תזונה לפני שאני אדע כמה סופית אנשים באים ואז ניסע לקניון שליד ונקנה דברים.. נראה לי הכי הגיוני |
|
|
| Scorchio |
אני שם...
מורן
טרמפ.... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתם אומרים ? אני לא אעשה הכנות של משק מערכות תזונה לפני שאני אדע כמה סופית אנשים באים ואז ניסע לקניון שליד ונקנה דברים.. נראה לי הכי הגיוני |
סננננננג'ר...
סתם...
:-)
אבל ראסמי שכל אחד יביא איתנו איזה שתיה או משהו ... |
|
|
| DjChook |
זה לא עובד שכל אחד מביא
מביאים כסף ונוסעים לקנות
יש מכוניות זה בדיוק דקה וחצי :)
בכל מקרה,
אני מעדיף לדחות את זה בשבוע
יעני ל
8/11
כי אז ההורים בחול
(אמא דיי מתנגדת שנפריע לה בשישי בצהריים) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא עובד שכל אחד מביא
מביאים כסף ונוסעים לקנות
יש מכוניות זה בדיוק דקה וחצי :)
בכל מקרה,
אני מעדיף לדחות את זה בשבוע
יעני ל
8/11
כי אז ההורים בחול
(אמא דיי מתנגדת שנפריע לה בשישי בצהריים) |
לי אין התנגדות...
זיין בואנה כמה ההורים שך בחול למה שלי לא נוסעים????
סעמק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
(אמא דיי מתנגדת שנפריע לה בשישי בצהריים) |
אוי איזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד |
|
|
| DjChook |
א. אני יודע
ב. אתה מעצבן אותי עם הפיפא
ג. אם אתה לא בא אין מסיבה
ד. אני יודע |
|
|
|
|