|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם אתם תהיו ילדים טובים אני אכניס אותכם הביתה ואז לחדר שלי ואז יש שם מצלמה במחשב
(הכל בתקווה שרועי ואלונה יתפסו חדר אחר) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם אתם תהיו ילדים טובים אני אכניס אותכם הביתה ואז לחדר שלי ואז יש שם מצלמה במחשב
(הכל בתקווה שרועי ואלונה יתפסו חדר אחר) |
חחחחח הם יהיו אל תידאג
נכון
??
בשבילי |
|
|
| DjChook |
אין לך זכות בכלל להכנס לטרד הזה :)
סתם אח שלי מת עליך
נשים אותך על ספיקר |
|
|
| Sniper |
חחחחח
באמת תודה רבה:] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב סבבה
מחר אני מדבר עם חבר שלי שיש לו רישיון
אני כנראה אשלם לו על הדלק, והוא יסיע אותי ואת שגיא
והוא יבוא גם לפגישה
מצטער חבר'ה, אבל ממש אין לי דרך להגיע.... אלא אם כן תביאו לי כסף למונית...... 100 שקל כל כיוון..........
אבל אל תדאגו, הבן אדם הזה נחמד חבל על הזמן. וקל להתחבר איתו ככה שלא תהיה בעיה
בכל מקרה, איתמר יצתרף אלינו אחרי האימון שלו. אבא שלו יסיע אותו והוא יחזור איתנו.................
רק אם החבר שלי יסכים להסיע - הסתדרנו!!!!!!!!! :D :D :D
תחזיקו לי אצבעות................. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תחזיקו לי אצבעות................. |
מחזיק אחי...! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב סבבה
מחר אני מדבר עם חבר שלי שיש לו רישיון
אני כנראה אשלם לו על הדלק, והוא יסיע אותי ואת שגיא
והוא יבוא גם לפגישה
מצטער חבר'ה, אבל ממש אין לי דרך להגיע.... אלא אם כן תביאו לי כסף למונית...... 100 שקל כל כיוון..........
אבל אל תדאגו, הבן אדם הזה נחמד חבל על הזמן. וקל להתחבר איתו ככה שלא תהיה בעיה
בכל מקרה, איתמר יצתרף אלינו אחרי האימון שלו. אבא שלו יסיע אותו והוא יחזור איתנו.................
רק אם החבר שלי יסכים להסיע - הסתדרנו!!!!!!!!! :D :D :D
תחזיקו לי אצבעות................. |
מה אתה רציני?????
אם אין הסעה תשכחו ממני, יותר ממאה שקל אני לא משקיע בשביל להגיע למקום לשעתיים וללכת הביתה, תשכנע את החבר שלך, תסבן אותו טוב טוב... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם אתם תהיו ילדים טובים אני אכניס אותכם הביתה ואז לחדר שלי ואז יש שם מצלמה במחשב
(הכל בתקווה שרועי ואלונה יתפסו חדר אחר) |
אאאאארררררררר.......
דיי לעצבן אותי עם הקטע הזה!@#$:whip:
אם אתה כל כך רוצה, אני לא אבוא ואקח אות רועי איתי, למקום אחר, ואפילו לא תצטרך לפנות לנו חדר...:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב נו מה אתם רוצים ממנה כוסאומווווו
עוד מילה אני מוריד למישהו כאפה :p
חן אני יזיין אותך אם אתה לא מוציא לי החוצה טלויזיה
בגללך אני לא הולך למשחק של הרצליה
צהובבבבבבבבבבב עולההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| DjChook |
את עושה טובות למישהו שאת באה ? סעמק
כולה צחוקים מה את מתעצבנת...
הסברתי לך כבר מה אני חושב עליך ועל רועי, חחח , מה את מתעצבנת ?
כמה קיבלת בפסיכומטרי ?!??!?!!
ובקשר למוש, אל דאג אחי, יהיה טוב :)
צהוב עולה, מכבי מקום ראשון !!!
MUHAHAHAHA
ובקשר ל
VORTEX / HYPERSONIC
מקווה שתסתדרו איך שתסתדרו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב נו מה אתם רוצים ממנה כוסאומווווו
עוד מילה אני מוריד למישהו כאפה :p
חן אני יזיין אותך אם אתה לא מוציא לי החוצה טלויזיה
בגללך אני לא הולך למשחק של הרצליה
צהובבבבבבבבבבב עולההההההההההההההההההההההההההה |
מוש העיקר שהיום אתם אוכלים בראש!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאארררררררר.......
דיי לעצבן אותי עם הקטע הזה!@#$:whip:
אם אתה כל כך רוצה, אני לא אבוא ואקח אות רועי איתי, למקום אחר, ואפילו לא תצטרך לפנות לנו חדר...:rolleyes: |
די מותק תרגעי... אל תתעצבני על צ'וק... סך הכל הוא בחור טוב ;) :disbelief
ולמרות שאני ישמח אם תקחי אותי למקום אחר אני רוצה שתבואי לפגישה... בשבילי :)
| quote: | Originally posted by DjChook
הסברתי לך כבר מה אני חושב עליך ועל רועי, חחח , מה את מתעצבנת ?
|
ומה זה בדיוק?? |
|
|
|
|