|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ומורן יש לי פה לשאול בעצמי באמת :), לא שאלתי כי ידעתי שלא תגיע.. זה רועי התעקש לשאול... |
סבבה זה מה אמרתי ...
קיצר - את איתנו באוטו ?
שנדע כמה להכניס עוד ?
ודרורי דיברת עם אלעד ? |
|
|
| Sniper |
סעממק ערס!@!!!!!!!
למה תמיד הפגישות האלה נופלות שאני לא יכול איזה סרטט רעע
אני לא בא סבתא פה ממממ טוב פגישה הבאה אני חייב להגיע!!! כבר לא נעים לי מדרורי איזה סרטט סעממק ערססס
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| DjChook |
אלעד אני לא נותן לך יותר לגמור שאני מדבר איתך בטלפון !
מה סבתא סעמק ?
אתה לא יכול לקפוץ לכמה שעות ?
אני בטוח שהיא תסלח / תשכח
(תלוי במצב שלה)
:)
סתם אחי, ממש באסה , רציתי לראות אותך |
|
|
| luckystrike |
איזה בעסה אלעד ...
:(
דרורי אתה בא איתי אז ?
ויו נראה לי הפעם דווקא יהיה מאורגן טוב
:)
אל תבעסו |
|
|
| Sniper |
לאאאאאאאאאאאאאאאא חןןןןןןןןןןןן
פליז לא!!! חחחחחחח
בקיצר מה אני יעשה אני מת לבוא ליראות את כל הסאטלנים שיש פה
אבל תבין שאם אני יגיד יצא מהבית ב 3 ככה
אני יגיע נגיד 4 וחצי עם דרורי
נשב עד 6 ואני יחזור הביתה נגיד 7 וחצי
לא מתאים לי אחי... מבין
? |
|
|
| Vortex_SA |
| אז סבבה, אני שם, כלומר עם אורן, כלומר ביבנה, אורן אחי לא נראה לי שיש התנגדות שהחבר שלך יבוא, טוב אז מה, להביא ציוד משהו? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
לאאאאאאאאאאאאאאאא חןןןןןןןןןןןן
פליז לא!!! חחחחחחח
בקיצר מה אני יעשה אני מת לבוא ליראות את כל הסאטלנים שיש פה
אבל תבין שאם אני יגיד יצא מהבית ב 3 ככה
אני יגיע נגיד 4 וחצי עם דרורי
נשב עד 6 ואני יחזור הביתה נגיד 7 וחצי
לא מתאים לי אחי... מבין
? |
אחי, ת"א (ר"ג) 45 דקות מנתניה, לא שעה וחצי...
אני אלך עם מורן אם לא תבוא אבל מת שתגיע |
|
|
| Scorchio |
מורן מה אתה שרוט?!?!!
איך אני יבוא אני חייב להגיע איתך אין לי דרך אחרת
ואתה עוד מתלבט לי... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אז סבבה, אני שם, כלומר עם אורן, כלומר ביבנה, אורן אחי לא נראה לי שיש התנגדות שהחבר שלך יבוא, טוב אז מה, להביא ציוד משהו? |
אחי
זה לא החבר שלי.........
זה חבר של איתמר......
אני לא מכיר אותו..... אני לא יודע מי הוא, בן כמה, איך הוא..........
אני רק יכול לקוות שהוא בן אדם נורמלי.....
בקיצור - תודיע לי וגם לחברי הפורום כמה תעלה לך מונית הלוך חזור ליבנה
ככה שנדע כמה כל אחד יביא לך......... |
|
|
| DjChook |
טוב בעיקרון אין לי בעיה שהוא יבוא, למרות שעדיף שלא כי בכל זאת אורן, אני מתפלא שלא ביקשת להביא את האישה
;)
ואלעד, אין לי מה להגיד לך כי בכל משפחה היחס למבוגרים שונה,
אני מבין אותך, וממש חבל
אבל חפיף
NEXT TIME :) |
|
|
| Sniper |
| תודה על ההבנה חנוש שלי |
|
|
| Hell_Copter |
מורן אתה תאכל סרטים רציניים פה!!
יש מקום לארבעה בת'כלס
אני בדוק שם הרי כי אני הנווט הראשי :)
אלונה גם כי היא מגיעה מרחוק
ועכשיו יש לך את צח מוש דרורי ואריאל... זה סרט רע גבר!!
אלא אם כן אריק הזבל הזה יבוא
הוא דיבר איתי לפני יומיים... אמר לי גם שיחזיר לי את הדיסקים של מוש אתמול ונעלם שוב |
|
|
|
|