|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
כן אה...
אחרי 3 ראשים מסתובב לי הראש, אז אחרי 7 אני לא רוצה לדעת מה היה קורה לי... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
היום הפלתי 7 ראשיםםםם לקח לי שלוש שעות להתאושש... |
לבד? |
|
|
| Scorchio |
כן לבד
:)
הרגשתי שאני רוצה למות |
|
|
| NaOren |
מה?
מי מעשן לבד נרגילה?
מילא ראש אחד שתיים
אבל 7 ?????????????? |
|
|
| Narcotic Mind |
| מי שיחזיר לי על הדלק אני מוכן לבוא לקחת אותו :p |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מי שיחזיר לי על הדלק אני מוכן לבוא לקחת אותו :p |
oof whay can't I write in hebrew?
and sure i'll pay you gas |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
oof whay can't I write in hebrew?
and sure i'll pay you gas |
ממך אני לא מבקש ואני גם חייב לך חמש שקל :p
בכל מקרה... אם צריך נרגילה יש לי אחת בת זונה, נמרוד יעיד |
|
|
| nimrod levi |
כן חזרה העברית...
נרגילה בלי ואזה:p |
|
|
| oDrori |
| אני אשמח לבוא, ואם מישהו יוכל לארגן לי הסעה איתו אני גם אשמח להביא את 2 הטכניקסים וגם ווינילים... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מי שיחזיר לי על הדלק אני מוכן לבוא לקחת אותו :p |
מה יש לך אוטו?????
ורון קוראים ללך לא???? אם אץה יודע מי אני ואתה רואה אותי בבית ספר דבר איתי למה אני לא בטוח מי אתה!!
ואם אתה נוסע אז דבר
ואל תדאג אני ישלם לך על הדלק!:) |
|
|
| nimrod levi |
טוב נראה לי צריך לקבוע מקום ויום אפילו שעה אולי
:p |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
מה יש לך אוטו?????
ורון קוראים ללך לא???? אם אץה יודע מי אני ואתה רואה אותי בבית ספר דבר איתי למה אני לא בטוח מי אתה!!
ואם אתה נוסע אז דבר
ואל תדאג אני ישלם לך על הדלק!:) |
אין לי שמץ מי אתה:p
בכל מקרה, על איזה שעות אנחנו מדברים ?
כי בוקר אני לא בטוח שיש אוטו ומ4 בטוח יש |
|
|
|
|