|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחח.... איך אפשר להתעצבן על בחור טוב כמוך?!?:D ;)
קיבלתי 620:\
:confused: :confused:
ואני הולכת לעשות חוזר... |
אל תהיי עצובה.... את חכמה
והוא באמת בחור טוב... אני תומך |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחח.... איך אפשר להתעצבן על בחור טוב כמוך?!?:D ;)
קיבלתי 620:\
:confused: :confused:
ואני הולכת לעשות חוזר... |
לפחות עברת את חן
אהםםם
סורי חן |
|
|
| DjChook |
כן 620 זה נחמד אבל אפשר להוציא יותר
אני את המטרה שלי הוצאתי מהפסיכומטרי הזה ואין לי כח לפרט
בכל מקרה, אלונה, את עושה עכשיו, יעני באפריל ? או בהמשך חייך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא לא לא , הוא רוצה לאכול בשמש תאמין לי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וחסר לך שהבשר שהבשר שלך יהיה פחות טעים משמש!!!!!!!!!!!!!!
סתם אחי. אבל אתה חייב להודות - השווארמה שלו פשוט מטמטמת!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| DjChook |
אחי
אני יודע ! שהשווארמה שלו מספר 1
ואני לא ממש טוב על הגריל, אבל נסתדר כבר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
אני יודע ! שהשווארמה שלו מספר 1
ואני לא ממש טוב על הגריל, אבל נסתדר כבר |
סבבה אחי
אגב, שמעתי שאתה עושה את המפגש מ-2 עד 4.............
למה שעתיים??????
אולי נעשה עד הערב ככה?
לא נעשה בלאגן :rolleyes:
פלייייייייייייייייייייייזזזזזזזזז............ :gsmile: |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?!
מה זה שמעתי שאתה עושה את הפגישה מ 2 - 4 ?!
קודם כל אמרתי שתבואו בערך ב 3, 4
למרות שאם מישהו ירצה להקדים זה לא מפריע לי
ועד 8 ככה אני מתכנן את זה , מה אתה פסדר ?!
כאילו מי ישמע אני עושה תוכניות מראש כן ?
אבל מאיפה הבאת את הקטע של השעתיים ?
לפי מה שאתה אומר מוש מספיק לראות את הרצליה :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין לי מושג, אני אמרתי, אני מגביר :)
למרות שאולי עדי שמישהו יביא מגבר, רמקולים בטוח יש
מגבר קצת מת
ובקשר לשאר לא יודע,
ונמרוד / רון, בטוח שאתם באים ? |
אני בכל מקרה מביא דיסקים, אני יכול לסחוב גם את המיקסר שלי, עוד מישהו? |
|
|
| DjChook |
יאלה זה עוד פאקינג יומיים
תתחילו לסכם מה קורה איתכם |
|
|
| Narcotic Mind |
אני כמעט בטוח בא ואם אני בא אני יביא ציוד
2xcdj 100 + djm 300
אז אל תדאגו לגבי ציוד
הבעיה כרגע זה שהאוזיות שלי נדפקו קצת (יספר לכם בהזדמנות) אז אני צריך להחליף אותם ואני מקווה שזה יקרה עד יום שישי
אם לא אז שצח או אריאל או מי שזה לא יהיה יביא אוזניות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?!
מה זה שמעתי שאתה עושה את הפגישה מ 2 - 4 ?!
קודם כל אמרתי שתבואו בערך ב 3, 4
למרות שאם מישהו ירצה להקדים זה לא מפריע לי
ועד 8 ככה אני מתכנן את זה , מה אתה פסדר ?!
כאילו מי ישמע אני עושה תוכניות מראש כן ?
אבל מאיפה הבאת את הקטע של השעתיים ?
לפי מה שאתה אומר מוש מספיק לראות את הרצליה :) |
אני נשאר לישון?
חחחח
סתם מה הסיכוי
:D
יאללה אז רגע אני בא עם אריק או מורן
אם זה אריק אז אתה עוצר אצלי בבית להביא את הדיסקים |
|
|
| DjChook |
מוש אתה יכול להשאר לישון, יש מספיק מיטות ריקות או שאתה יכול כמו אורן להדחף איתי למיטה וחצי :)
אבל אני חושב שזה לא מכובד לשכב עם מישהו בפגישה הראשונה
(לשכב במשמעות של לישון) |
|
|
|
|