|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב חן איך הייתי הפיצה יא שמן ? |
אייי איייייייי
לא לרדת עליו...!
שמנמן זה עדיף....
:-) |
|
|
| DjChook |
חחחחח מורן אתה על הזיין שלי
אורן גם אתה
(כן רועי, גם גם אתה)
קיצר, אההה, היה שיא הטעים |
|
|
| NaOren |
חחחחחחח
בן דוד טיפש... |
|
|
| Sniper |
| חחח אני פשוט אוהב אותכם!! חחחח שני בני דודים כאלה שרוטים חחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחח מורן אתה על הזיין שלי
אורן גם אתה
(כן רועי, גם גם אתה)
קיצר, אההה, היה שיא הטעים |
אל צבן תי!!!!!! תפוס תך מהפוני!!!!1
כבר אמרתי לך את זה יותר מפעם אחת!!!! |
|
|
| DjChook |
חחחחח אלעד אנחנו יודעים
ורועי, אני אעשה לך פוני בשערות בתחת עוד שניה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך הבא....
DIVINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG INNTOOOOO UUUUUUUUUUU
WOOOOOOOT
YA ALLLA .....
|
ההההיייייי...... הגיע מישהו חדש ולא מודיעים לי?! לא יפה....
:happy2: |
|
|
| nimrod levi |
| מורן מה עם התמונות יצאו טוב? |
|
|
| Koodoo |
אני חבר של חן ואורן הטמבלים
אבל פעם ראשונה שאני כותב פה בפורום |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אני חבר של חן ואורן הטמבלים
אבל פעם ראשונה שאני כותב פה בפורום |
פעם שלישית יא שקרן...
ומתי הפגישה בכלל? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
פעם שלישית יא שקרן...
ומתי הפגישה בכלל? |
אין לי מושג
מה נסגר איתם?
חחח חן מסיע בכל מקרה... לא משנה איפה זה
והייתי בטוח שמחקתי את ההודעה הזאת
מוזר |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אין לי מושג
מה נסגר איתם?
חחח חן מסיע בכל מקרה... לא משנה איפה זה
והייתי בטוח שמחקתי את ההודעה הזאת
מוזר |
חחחחחח
ראסמי אם יש אז חן מסיע...
ואתה באמת מוזר גבר
:thepirate :conf: :thepirate :conf: |
|
|
|
|