|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
בואנה נגנבתי איך מוש דחף פתאום את האוטו של אריק
אני אריק ואריאל בפנים פתאום האוטו מתחיל לזוז אנחנו קולטים את מוש דוחף מאחורה
שווווווווווווווק
אגב אני חייב לציין שאריאל חזק בצורה מפחידה
אני ומוש נאבקים כזה פתאום אני מרגיש איזה מאסה נוחתת עליי מסכן מוש חטף אותי עליו ואריאל עליי ככה שהוא היה הכי למטה
בקיצור הייתי בטוח זה רועי עם הטירוף שהוא בא פתאום אני קם קולט את אריאל עם מבט של רצח בעיניים... |
|
|
| Narcotic Mind |
| מורן, העיקר קיבלת זין בפתיחות :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מורן, העיקר קיבלת זין בפתיחות :p |
מי זה כבר מורן.... בוא פתיחות נגדי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מורן, העיקר קיבלת זין בפתיחות :p |
כוס אמק אני עם חמישים אנשים באוטו 1600
ואתה עם 1800 במשקל נוצה ואתה מדבר ...
מילא היה לי הילוכים ואז זה היה תלוי בנהג
אבל ככה מה אתה רוצה אין סיכוי ...
אחי ביציבות האוטו שלי לוקח אותך
חצי דרך היינו על 170 ולא הרגישו בכלל
שאל את רועי אחי ! |
|
|
| DjChook |
אשכרא היה נחמד
הייתי קצת לחוץ אבל זה כי אח שלי עצבן אותי במהלך הפגישה
אבל היה נחמד,
קיצר, אריאל אתה המלך , אין :)
:nervous:
:nervous: ואורן אמר שאתה צריך לדגמן כי אתה נראה שיא הטוב:nervous:
:nervous:
בקשר לצח
תתאמן תתאמן בטקן
ו.... זהו אני חושב,
בדוק שאני ושגיא ב
BACK 2 BACK
שולטים
MUHAHAHA
מוש, שבוע הבא אצלך,
ומורן אל דאג,
הוא לא כ-ז-ה חזק
(סתם רועי, אל תרביץ לי) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי ביציבות האוטו שלי לוקח אותך
חצי דרך היינו על 170 ולא הרגישו בכלל
שאל את רועי אחי ! |
ראסמי
פתאום מורן עושה אנחנו על 170 ואני לא הרגשתי בכלל את זה
ואז אני מסתכל ונדהם
ואז אוודי איי 3 באה וזיינה לנו את הצורה עם 180 |
|
|
| DjChook |
מה ?!
איפה בפאקינג ארץ הזאתי אפשר ליסוע 170 בלי לחשוש ממצלמות / שוטרים ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי
פתאום מורן עושה אנחנו על 170 ואני לא הרגשתי בכלל את זה
ואז אני מסתכל ונדהם
ואז אוודי איי 3 באה וזיינה לנו את הצורה עם 180 |
ראסמי הרגשתי כאילו אנחנו על 80 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ?!
איפה בפאקינג ארץ הזאתי אפשר ליסוע 170 בלי לחשוש ממצלמות / שוטרים ? |
בכביש החוף...
המקום היחיד שמישהו נסע לי בלי בושה ברוורס שם... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי הרגשתי כאילו אנחנו על 80 |
גדולתה של הפוקוס
רון אם היית סוגר 170 ואני זוכר מהתקופה שלי
הייתה מאזדה שזה לא כזה קל לסגור איתה 170
אז כל האוטו רועד ומתחיל להתפרק
ורועי גם בדרך נמיר סגרתי 170
זה אפשרי |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי יא מאפן
עזוב שניצחת
אם הוא היה נוסע מהר אז הוא היה דורס אותך |
|
|
| Sniper |
חחחחח כוס אמא שלכם!!! אם הייתי בא הייתי נותן לכם לישתות דם!!!! הייתי בא עם האי 3 שליי ומזיין לכם תצורה חחחח וטוב שאני לא חיי בסרט למרות שזה אוטו החלמות שלי אבל אני בינתיים נוסע על פיאט פונטו עם מנוע 1100
אבל מה שכיף פה שהאוטו שלי פרטי... פנאנייי
מממממ ומורן צודק אני נסעתי במזדה של אח שלי על 140 ככה
והיא התחילה לירעוד כמולא יודע מהה
ומה זאת אומרת אין תמונות!@)#$_!24!_@#)$_!@)$_!@ דרורי אמרת שתביא מצלמה!! ביאסתי לי תחייםםם
טוב שבוע הבא מוש??? יום שבת אבל!!! יש מצב שאני יבוא עם האיסוזו טורבו דיזל של אבא
חדשה דנדשה הוא צריך לקבל אותה ביום חמישי!! שוקקקקקקקקקק
ואז נעשה פיתחות
ואני ישתה לכם תדם!! |
|
|
|
|