return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 102)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גנים לאומיים לא נסגרים בשעה 8 או משהו כזה...? :)

אליי לא חזרת
אבל חפיף...
גם ככה ישנתי ואז נסעתי לכל מיני מקומות...


הממממ
אולי כיפה היום ?
לא בעצם לא בא לי כיפה..

אווזי ?
הממממ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הממממ
אולי כיפה היום ?
לא בעצם לא בא לי כיפה..

אווזי ?
הממממ


נזכרת בשעה ממש טובה
אכלתי כבר...
נפצה מחר בעל האש אצל עודד...
עד שנגיע הוא ידליק כבר את הפחמים והכל... יש את המנגל ליד המועדון
נשב שם בפנאן על נרגילה עם על האש ואחר כך נרוקן את הקיבוץ השכן עם בוקסה
muju jajajajajajjaja
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נזכרת בשעה ממש טובה
אכלתי כבר...
נפצה מחר בעל האש אצל עודד...
עד שנגיע הוא ידליק כבר את הפחמים והכל... יש את המנגל ליד המועדון
נשב שם בפנאן על נרגילה עם על האש ואחר כך נרוקן את הקיבוץ השכן עם בוקסה
muju jajajajajajjaja

הפעם אני יביא את הנרגילה שתראה מה זה איכות ...
ולא המיץ צפרדעים שעישנו אז ...
DjChook
מורן אולי במקום כל יום לאכול בחוץ תשלם את החשבון מים בבית ואז לא תצטרך לגנוב מהשכנים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הפעם אני יביא את הנרגילה שתראה מה זה איכות ...
ולא המיץ צפרדעים שעישנו אז ...


חחחחחחחחח מיץ צפרדעים!!

בכיף אחי תעשה מה שאתה רוצה
נגנוב סירופ מרוכז של תפוזים מעוכים ונעשן על הגג של המכבסה
עודד... תשמור לי שוקו באדי!!! חיפשתי היום בסופר ואין!!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרך אגב... אז לא נוכל לרוקן את המכונה.... שעה מוקדמת מדי


כי בשעה שתים עשרה אתם מרוקנים אותה בלי בעיה מה?

יאללה מי בא אליי מחר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
כי בשעה שתים עשרה אתם מרוקנים אותה בלי בעיה מה?

יאללה מי בא אליי מחר?


12 עדיין יש שם אנשים
צריך לפעול מאוחר יותר אם רוצים נראה כבר...
קיצר אני בא...
וצח אמר לי שאולי הוא בא גם
Shahar
רועי מישהווווו תארגנו משהו בת"א :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
רועי מישהווווו תארגנו משהו בת"א :)


חחחחחחח מה יש לנו לחפש שם
בואו לפה... :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח מה יש לנו לחפש שם
בואו לפה... :D

רועי אחי לא שכחתי שהתקשרת
אני כבר חוזר אלייך
ועודד - כנ"ל ...

nesher
quote:
Originally posted by Shahar
רועי מישהווווו תארגנו משהו בת"א :)


עזוב לסדר, זאת תל-אביב, כמה כוס יש שם חבל"ז
אלונה אל תעלבי שאני קורא לבנות כוס, זה עניין גברי[בחיאת אני מקווה שהיא לא תקרא את זה]
קיצר, אתה יודע כמה נקבות חמות(עוד פעם) יש בתל-אביב?
איפה אתה חיי
צא החוצה כבר, תסתכל על הנוף
תתחיל עם איזה משהו חמוד שאתה רואה
ישר אתה מוצא
מ30 בטוח אחת תרצה
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
DjChook
אתה גר בחדרה איך אתה יכול לדבר על ת"א ?

למרות שאני ברמת גן, שזה איפשהו קצת ההפך,
אבל שני האיזורים זה איזורים של סנוביות מגעילות ברובן

או פריקיות שרמוטות

תלוי מה אתה מעדיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 
Privacy Statement