|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| ככל הניראה אין לי אוטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח סעמק עם לא היה מבחן יום ראשון הייתי קופץ אליך בשבת מוש
אבל פיסיקה סאקס |
איזה ילד קטן!!!
יש לי מבחן בספרות יום ראשון ואני עדיין יבוא |
|
|
| DjChook |
חחח מכל הדברים שיכלת לרשום רשמת ילד קטן ?
המבחן בפיסיקה הזה מאד חשוב לי ומה לעשות שאני לא מוציא ציונים מכלום כמוך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מכל הדברים שיכלת לרשום רשמת ילד קטן ?
המבחן בפיסיקה הזה מאד חשוב לי ומה לעשות שאני לא מוציא ציונים מכלום כמוך |
אוי שבלול!!!
לא היה לי נעים ממך קודם אז כתבתי ילד קטן
ומה הקטע ללמוד היום ומחר חזק ומחר לקום מוקדם וללמוד ואז לבוא או משהו בסגנון? |
|
|
| DjChook |
אחי
אני מכיר אותי
זה לא יעבוד,
אין מה לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
אני מכיר אותי
זה לא יעבוד,
אין מה לעשות |
אמרתי לך כבר... שבלול!!
מוזר אתה |
|
|
| DjChook |
מה שבלול ?
זה חיה כזאת לא ?
מה אתה רוצה ממני
:nervous:
(עשה טובה אל תגיב) |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה שבלול ?
זה חיה כזאת לא ?
|
הייתי חייב :crazy:

מה עם הפגישה בחנוכה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה זה השבלול הזהההההההההההההההה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה זה השבלול הזהההההההההההההההה |
עוד פעם, חיפה |
|
|
| eran |
| מה הבעיה בחיפה :nervous: (או בשבלול :wtf: ) ז |
|
|
| nesher |
מתאים לי רצח רצח רצח רצח בחיפה
במיוחד בחופש
אני יוכל ללכת לסבתא וסבא שלי או אבא שלי , ולהשתקע שם יום יומיים עד הפגישה
=]]]]]]]]]
בלאט
חיפה הכי טוב, בבקשה תעשו פגישה בחיפההה@!#@!#%!@ |
|
|
|
|