|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
המגבלה בקטע הזה היא גיל... לא כולנו באותו גיל ככה שלמסיבות שאחד מתחיל להשתחל לא תמיד אפשר את השני.
אבל מלבד זה אין בעיה, ואני באמת פה ושם פוגש את צח רועי ותומר... רועי גם פגש את גילי... קיצר בד"כ לא מחליטים מסיבה מראש פשוט רואים לאן כל אחד הולך ומתאמים מראש עם מי שהולך לאותו מקום מפגשון. גם את טריניטי פגשתי במסיבה שהוא תקלט (גם רועי ותומר היו שם). קיצר אחי, מתי שיוצא ניפגש בכיף, אם אתה הולך לקיוג'ה מדי פעם אני גם שם... |
תצודק אחי.. לא חשבתי על זה:P
בכל אופן אח שלי אני לא הולך לקיוגה למרות שחבר שלי הוא המארגן של המסיבות שםם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אבל מלבד זה אין בעיה, ואני באמת פה ושם פוגש את צח רועי ותומר... רועי גם פגש את גילי... קיצר בד"כ לא מחליטים מסיבה מראש פשוט רואים לאן כל אחד הולך ומתאמים מראש עם מי שהולך לאותו מקום מפגשון. גם את טריניטי פגשתי במסיבה שהוא תקלט (גם רועי ותומר היו שם). קיצר אחי, מתי שיוצא ניפגש בכיף, אם אתה הולך לקיוג'ה מדי פעם אני גם שם... |
גם תומר פגש את גילי וניצל אותו למטרות שכרות :)
המסיבות האלה הכי כיף!
יום חמישי אם גילי יחזור הוא יבוא לתל יצחק ונוכל לעשות את המפגשון שלנו אם בא לכם :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם תומר פגש את גילי וניצל אותו למטרות שכרות :)
המסיבות האלה הכי כיף!
יום חמישי אם גילי יחזור הוא יבוא לתל יצחק ונוכל לעשות את המפגשון שלנו אם בא לכם :) |
תלוי מתי ביום חמישי........
כי בערב חברה שלי חוגגת יום הולדת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תלוי מתי ביום חמישי........
כי בערב חברה שלי חוגגת יום הולדת |
חחחחח זה שגילי משוגע ובא מירושלים עד לתל יצחק לא אומר שאתה תבוא
מפגשון = דרורי+אני+תומר+גילי+כל מי שרוצה להצטרף... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח זה שגילי משוגע ובא מירושלים עד לתל יצחק לא אומר שאתה תבוא
מפגשון = דרורי+אני+תומר+גילי+כל מי שרוצה להצטרף... |
אם לא יצוץ משו והחברים שלי ירצו לבוא אני שםםם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם לא יצוץ משו והחברים שלי ירצו לבוא אני שםםם |
חופשי אח שלי
החלטה שלך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה מה שאתה חושב...
muju jajajajajajajajajajaja
הוא הבטיח לי שהוא יכיר לי את אחותו התאומה... ;) |
מוש יא חמור !!!
אני גם ביקשתי !
אני רוצה את הגדולה ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוש יא חמור !!!
אני גם ביקשתי !
אני רוצה את הגדולה ! |
רגע רגע... אולי התאומה לא תספיק לי ואז אני יקח את הגדולה :D
סתם מוש רק אל תתעצבן לי עכשיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
....
! |
העיקר אתה ומדיניות הספאם שאתה מנסה להנהיג...
זה אותו חרא כמו רק לצחוק (תסתכל בט'רד אחר שהגבת עכשיו) או סמיילי
אבל נחליק הפעם...
מה אתה נלחץ... אני לא רוצה את אחותך הגדולה רק לראות את התאומה :)
מורן זה כבר סיפור אחר |
|
|
| MoSH_MaN |
מה ספאם זה רק מראה שאני מתעצבן
אבל רק בהבעת פנים........
! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה ספאם זה רק מראה שאני מתעצבן
אבל רק בהבעת פנים........
! |
שזה = סמיילי שזה = ספאם
עזוב אל תגרור שרשרת פוסטים רעה כמו שעודד אוהב לומר
תמנע וזהו |
|
|
|
|