|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| תראי ערן הגיעה מחיפה, אז הכל כבר הגיוני |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
שווווווק בוצעה פגישה מספר - 2 !!!
אני ימיני צח נמרוד רון ערן עודד אורן, ואחכ גם אורן בן דוד שלי
אההה אין לי ככ \"צחוקים" לספר לכם, כי זה לא שישבנו ודיברנו, זה היה יותר כזה הליכות ברחבי רמת גן / ת"א
אז זהו
אז ראיתי אותכם, ואתם אותי
ושוווווווווווווווווווווווווווווק |
זה הכל כוס אמק !!!
איפה החוויות ?????????!!!???
קניתם ויניילים ? |
|
|
| Sniper |
| אלונה גם אני רוצה ליראות אותך! |
|
|
| DjChook |
חחחח כן
עודד קנה שלושה טובים
וערן קנה 8 של
DEEP
העיקר שהם למדו ששמש זה השווארמה הכי טובה בארץ
ונמרוד רון וצח הומואים, קנו בישראל !!!
וערן זה בשבילך, אם הגעת הביתה בשלום
:wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה אני דווקא נהניתי בפגישה!
למרות שלא היו שם ממש "צחוקים" כמו פלוצים בראש או דברים שקשורים לעירוי........
אבל היה מה זה סבבה לפגוש אותכם!!! לפחות חלק מכם.......
ואלונה, גם אני מת לראות אותך!!!!!!!!!
ואלעד, תתרחק מהבחורה הבוגדנית שלי! :p
סתם אחי
נוכל להתחלק בה....... ;)
נ.ב.
אני מצפה בקוצר רוח למפגש הבא
אני רק מקווה שעד אז אני יסתפר כבר ואני יראה יותר נורמלי..... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואלעד, תתרחק מהבחורה הבוגדנית שלי! :p
סתם אחי
נוכל להתחלק בה....... ;)
|
חחחח חמוד יש לך חברה!!!:]] |
|
|
| DjChook |
אורן אתה מציג את זה כאילו אני לא נהנתי
היה כייף :)
חחחח שהורדתי אותך, טוב שהאוטובוס לא עלה עלינו עוד שניה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח חמוד יש לך חברה!!!:]] |
חחחחחחחחחחחחחחחח
לקחת אותי ברצינות אחי........
אני סתם מת לראות את שניכם
וחבל באמת שלא באתם אתמול.................
אבל חפיף
פעם הבאה
תעשי גם את מאמץ, אלונה!!!! ערן בא מחיפה ברכבת!!!!! אולי תוכלי לעשות משהו דומה???? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אתה מציג את זה כאילו אני לא נהנתי
היה כייף :)
חחחח שהורדתי אותך, טוב שהאוטובוס לא עלה עלינו עוד שניה |
חחחחחחחחחחחחחחחח
מה באמת???
רגע, אני זוכר ששמעתי מישהו צופר איך שירדתי..... זה היה לך???
חפיף....... נהג מטומטם....... אפילו נהגי אוטובוסים הם כאלה..... :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחח
לקחת אותי ברצינות אחי........
אני סתם מת לראות את שניכם
וחבל באמת שלא באתם אתמול.................
אבל חפיף
פעם הבאה
תעשי גם את מאמץ, אלונה!!!! ערן בא מחיפה ברכבת!!!!! אולי תוכלי לעשות משהו דומה???? |
חחח אני יודע שהכל בגדר הצחוק אחי
מממ תאמין לי שאני מת ליראות את כולם פההה
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
טוב אז לא הפסדתי יותר מדי בזה שלא באתי
אני הלכתי למסיבה של ידידה שלי וגיליתי בדרך הקשה שאפשר להשתכר גם מבריזרים
שתיתי 6 בריזר....
פלוס עוד 2 אייס וודקה
ולקינוח רד בול
ת'כלס זה יוצא מעל 2.5 ליטר של אלכוהול 6 אחוז...
אז אתם מבינים כמה זה השפיע
חזרתי הביתה הייתי שיכור מת וישר הלכתי למיטה שההורים שלי לא ידעו :)
ונרדמתי שם... ואז הברזתי משלוש שעות ראשונות כימיה כי אפילו שאין האנג אובר חבל שיכאב הראש מהשעמום הזה... ואפילו היה לי בוחן מתמטיקה שאני מוציא בו 100 כמעט בדוק... אלא אם כן היא תחפש על מה להוריד... מה שלא נראה לי יעזור אבל חפיף
אני שמח עכשיו :))))
ובריזר אפרסק זה ההכי טעים שיש!!!!!
ואחר כך תפוז |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שתיתי 6 בריזר....
פלוס עוד 2 אייס וודקה
ולקינוח רד בול
|
השתכרת מ-8 בריזרים?!?!?!?!?
בואנה אתה נקבה לא נורמלית
אני לפני העשירי לא מתחיל אפילו לתפוס ראש |
|
|
|
|