|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אלונה לא תוכל לבוא בסוף
יש לה סיבות משלה ואני מעדיף לא לדבר על זה
אם היא תמצא לנכון להגיד לכם אז היא תגיד, אל תשאלו אותי
אני גם מאמין שהיא לא תהיה פה בכמה ימים הקרובים |
|
|
| nesher |
בואנה אני חייב לבוא
ואני מדגיש את המילה
חייב
לא רוצה, חייב, אבל אני לא יכול!@#%#@%@#%#%@
מישהו פאקינג יכול לעבור בחדרה???????
אני ישלם
אפילו יותר מהדלק, שכר טרחה
משהו טוב כזה
בלאט בלאט בלאט, מי יכול לעבור בחדרה, אני מתחנן , אני מוכן למצוץ בתמורה לזה(סתם אל תקחו את זה ברצינות) בבקשההההה |
|
|
| luckystrike |
חברה חזרתי !!!
תודו שהתגעגעתם !!!
איזה אימון קשה העברתי יא אללה !!!
פלוגה מיוחדת של הצנחנים וקרעתי איתם את האמא של התחת ...
פרסנו סכמת טיפול בפיגוע בשטח וכל הסגני אלופים
שם הסתכלו עלי צועק על החיילים המילואימניקים ...
בסוף מחאו כפיים - כולנו זחלנו עם אלונקות היה משהוא מטורף !!!
אחים שלי הייתי צריך לצלם את זה בוידאו !
קיצר אני מחכה למחר
מי בא איתי בסוף ?
ורועי - צריך לדבר עם אריאל - התקשרתי אליו וענתה לי המזכירה המעצבנת
שלו ... הוא התקשר אליי באמצע השבוע ושכחתי לחזור אליו ...
יא אללה מחר יהיה סוף הדרך !
רועי בערך בשתיים וחצי אני יוצא מהביית או לפני ? |
|
|
| eXeTik |
לא נראה לי אני בא
אני עובד מחר ב-8 בבוקר
ואחרי זה אני עוד הולך לקאנטרי
אבל נראה, אם יהיה מצב אני ארים אליך טלפון חן... באיזה שעה באים? |
|
|
| DjChook |
סביבות שלוש..
מורן אתה עם הפלא זמין ? אני רוצה להרים אליך טלפון בלילה לשיחונת סקס קצרה
סתם אחי, הפלאפון שלך חי ?
ועוד משהו, יש מצב אתם אוספים את רותם ? הוא טוען שהוא ישלם ככה ש.... |
|
|
| Sniper |
חו!!! ככה אתה בוגד ביי
???
:eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
חו!!! ככה אתה בוגד ביי
???
:eek: :eek: :eek: :eek: |
אתה לא מתקשר כבר
:whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
אנרעףףףףףףףף
אם אתם לא אומרים לי מי אוסף אותי
אני הולך למשחק של הרצליה |
|
|
| DjChook |
אנשים אני חושב שנוותר על ההגברה שתכננתי כי אח שלי הסביר לי שזה לא מתאים לשים מוזיקה ביום שישי אחה"צ ולהפריע למנוחת השכנים
אז מקסימום נפעיל את המערכת שיש שם ליד הסלון
זה כזה
MINI STEREO
אם אתם בכל זאת רוצים להביא ציוד ולחבר את זה לשם אז איך שאתם רוצים
או כמו שצח תיכנן
למקסס לאוזניות :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
סביבות שלוש..
מורן אתה עם הפלא זמין ? אני רוצה להרים אליך טלפון בלילה לשיחונת סקס קצרה
סתם אחי, הפלאפון שלך חי ?
|
אחי תרים אליי טלפון עכשיו !
054534808
זה דחוף
אני צריך טובה אחי
מחר אם אפשר לדחות ל 5 למה רק אז אני יוכל לבוא
וגם אריאל דיברתי איתו וגם עודד
ואני מקווה שגם אלונה ורועי
זה בסדר ? |
|
|
| MoSH_MaN |
בקיצור אין פגישה וזהו
חחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור אין פגישה וזהו
חחחחחח |
כוס אמק כולה שעה וחצי איחור
מה אתה לא יכול לבוא ?
קיצר לאריאל ולעודד זה לא מפריע
ואני מקווה שגם לרועי ואלונה לא
מה הבעיה מוש ?
נראה לי לא בראש שלך אה ? |
|
|
|
|