|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אז רגע, יום שישי הבא...?
איפה?
אני אדבר עם גיא
(nemesis)
אם מישהו עוד זוכר... נראה מה קורה |
|
|
| DjChook |
חחח רונן כולנו מתאבלים עליו כל כניסה לפורום :)
אההה מוש לך להזדיין בסדר ?
אתה לא מוזמן !
ותמשיך תמשיך לסנן אותי באייסיקיו למה לא :)
בכל מקרה, אין שום סיבה שיהיה ביטולים אחים שלי, לפחות לא בשלב הזה
אין לי מושג איך לארגן את כל הדברים
אבל אני בטח יביא את אורן, שגיא גר מרחק הליכה, וזהו בעיקרון מהאזור
רון / נמרוד, אתם באים ? בטח אין לכם בעיה לבוא... תבואו עם אוטו :)
והשאר אין לי מושג, דברו בינכם איך להגיע
בעיקרון לא נראה לי שיהיה בעיה של מקום,
השאלה לגבי אוכל,
אתם רוצים לעשות על האש ?
יכול להיות שיש קצת בשר בבית אני אבדוק אחכ
אבל לדעתי הכי טוב שכולם יגיעו, ואז כמה יקפצו לקניון ליד (מרחק של 3 דקות באוטו) לעשות קניות....
מה אתם אומרים ?
ויש טרד על פיפא :) |
|
|
| oDrori |
אני בא במידה ויהיה אפשר, אני די תלוי בטרמפ ממישהו (15 דקות מרעננה לכיוון נתניה, רמז רמז) או באלעד, מה איתך אחי אתה בא?
אני יכול לספק גחלים לנרגילה... ואני אשמח להשוויץ בוינילים שלי אם אנחנו הולכים להביא לשם את הטכניקס של אריאל\ אני... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אז רגע, יום שישי הבא...?
איפה?
|
*אהם* |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני בא במידה ויהיה אפשר, אני די תלוי בטרמפ ממישהו (15 דקות מרעננה לכיוון נתניה, רמז רמז) או באלעד, מה איתך אחי אתה בא?
אני יכול לספק גחלים לנרגילה... ואני אשמח להשוויץ בוינילים שלי אם אנחנו הולכים להביא לשם את הטכניקס של אריאל\ אני... |
עודד
אתה לא בכיוון של מורן בכלל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
רון / נמרוד, אתם באים ? בטח אין לכם בעיה לבוא... תבואו עם אוטו :)
והשאר אין לי מושג, דברו בינכם איך להגיע
בעיקרון לא נראה לי שיהיה בעיה של מקום,
השאלה לגבי אוכל,
אתם רוצים לעשות על האש ?
יכול להיות שיש קצת בשר בבית אני אבדוק אחכ
אבל לדעתי הכי טוב שכולם יגיעו, ואז כמה יקפצו לקניון ליד (מרחק של 3 דקות באוטו) לעשות קניות....
|
רון , נמרוד מה קורה איתכם באמת ?
ומי תוכלו לאסוף מהסביבה שלכם ?
אולי את דותן אם הוא יהיה בביית ?
וחן - לגבי האוכל נראה לי שבאמת כבר חנויות יהיו סגורים ביום שישי בשעה כזאת - יענו 3-4 כבר יהיה סגור
מה הבעיה כל אחד יביא את הבשר שיש לו בביית
אין בעייה אם זה
הכי גרוע אם נראה שאין מספיק לא נעשה על האש - לא אסון
העיקר לראות את כולם
וצח תביא גם את הקייס שלך
ואני יגיד לאריאל שיביא גם את הציוד שאז הוא הביא אליי ...
יהיה צחוקים
קיצר תמשיכו לכתוב מה אתם יכולים להביא ואיך
נראה להם להתארגן לבוא
אל תשכחו אם יובל לא בא
הוא מוחרם ... |
|
|
| Sniper |
איזה פרצוף מכוער זה!!!
ממממ
יש מצב שאני יבוא אבל הבעיה היא שנגיד אני יצטרך לחזור במשו כמו 5 6 ככה
למה ב 7 ככה אנחנו אוכלים ארוחה משפחתית וככל הניראה שגם חברה של אח שלי תיהיה פה אז אני יהיה חייב להיות נוכח(צחוקים) ממממ ובערב יש עמק ויש גם קיוג'ה מסיבה יפנית משו מטורף (לאהובי האלטרנטיבי) מממ וזהו
אבל ניראה מה יסגר למה יש לי בעיות באוטו המעפן שלי
האגזוז שלי עושה רעש כאילו יש לי אגזוז לחץ!! הבן זונה הזה
סעממק אוטו זה לא דבר פשוט
אני מקווה שיום חמישי אני יסדר אתזה או משו בסיגנון
אז ניראה כבר:confused: :confused: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אז רגע, יום שישי הבא...?
איפה?
|
אהם!!!!! :whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהם!!!!! :whip: |
איך עדיין לא הבנת ...
אצל חן !
שישי הבא
!
מה אתה מביא ?
איך מגיע ? |
|
|
| Sniper |
אהה שישי הבאאא חשבתי השבועע
חחחח איזה טמבל אני בקיצר
ממממ יש סיכוי גדול שאני יבוא אז
אם ירצה ה' |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
אבל ניראה מה יסגר למה יש לי בעיות באוטו המעפן שלי
האגזוז שלי עושה רעש כאילו יש לי אגזוז לחץ!! הבן זונה הזה
סעממק אוטו זה לא דבר פשוט
|
מה רע באגזוז שעושה הרבה רעש?!
הכי טוב!!!
;) ;) |
|
|
|
|