|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
באסה אריאל, צחוקים איתך :)
אההה רגע, רותם, פגישה אצלך ?
איפה מתי איך מי |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
באסה אריאל, צחוקים איתך :)
אההה רגע, רותם, פגישה אצלך ?
איפה מתי איך מי |
כנראה שכן
איפה - בבית שלי בחדרה דה
;)
מתי - יום שישי הבא
איך - בעזרת הרבה כוח רצון מכוניות וכסף לדלק
מי - זה תלוי בכם
:D :D :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
כנראה שכן
איפה - בבית שלי בחדרה דה
;)
מתי - יום שישי הבא
איך - בעזרת הרבה כוח רצון מכוניות וכסף לדלק
מי - זה תלוי בכם
:D :D :D :D |
מתאים אחי !!!
יא אללה עוד לא פגשתי אותך יהיה צחוקים !
אתם בטוחים שבוע הבא ולא עוד שבועיים שגם
אריאל יבוא ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מתאים אחי !!!
יא אללה עוד לא פגשתי אותך יהיה צחוקים !
אתם בטוחים שבוע הבא ולא עוד שבועיים שגם
אריאל יבוא ? |
מתי שבא לכם
עוד שבועיים גם בסדר מבחינתי
just let me know
:cool: :cool: :cool: |
|
|
| luckystrike |
נו מה נסגר ?
עוד שבועיים סגרנו ???
נארגן כמו שצריך ! |
|
|
| Sniper |
עוד שבועיים או השבוע שאני ידע למה אם כן אז אני צריך לבטל כמה תוכניותתת
אני לא יכנס לפה הרבה בזמן הקרוב אני קצת עסוק בימים האלה
בכל אופן דברו איתי ואל תשכחו אותי אם זה חדרה אז סבבה אין בעיה לארגן משו
icq: 69300521
אל שכחו אותי!!!!! |
|
|
| oDrori |
| פגישה פתאומית, תמציתית וחביבה התנהלה... אה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
פגישה פתאומית, תמציתית וחביבה התנהלה... אה? |
רק שתדע לך שבתוך כל הספונטניות שקלנו לאסוף אותך ולנסוע לנצרת עילית לאלונה :) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק שתדע לך שבתוך כל הספונטניות שקלנו לאסוף אותך ולנסוע לנצרת עילית לאלונה :) |
האמת שחשבתי להביא את השומר למקרה שתנסה להסתערב עליי שוב
:p |
|
|
| luckystrike |
אין ספק היה צחוקים של החיים :)
נפגשנו אני , רועי ועודד בקיבוץ געש איפב שעודד גר
פרצנו לכל מקום אפשרי בקיבוץ נראה לי ...
ואפילו היה אוכל - עודד הבטחת גם יין !
ועודד עשה לנו סיורים - הראה לנו אפילו מקום חבל על הזמן יפה ...
קיצר - היה סבבה ... |
|
|
| Sniper |
מה מי מו איפה מתי כמה למה
למה לא דיברתם?? חחחח
מתי הספקתם ביכלל
??? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
מה מי מו איפה מתי כמה למה
למה לא דיברתם?? חחחח
מתי הספקתם ביכלל
??? |
חחחח
מורן פוגש אותי באייסיקיו ... עושה לי אני רעעעעעעב
אמרתי לו בוא הנה אמא עושה טוסט
;)
משם זה התגלגל |
|
|
|
|