return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
eyald
חומש זה לא התנחלות קרובה לשכם?
luckystrike
אוקיי - אני גר ממש 2 דקות מהאמפי בפארק ...
והקטע עם הביית לא בעייה למה לא יבואו ארסים
אני לא מתכוון לעשות פה מסיבה עדיין סתם ככה 10 -15 חבר'ה
מהפורום בלבד שיבואו ונעשה פה צחוקים קצת ...
לגבי ציוד גם זה סתם לצחוקים אם לאריאל יש קייס מסודר ובא לו
או למישהוא אחרר אפשר לחבר פה לחשמל ...

לגבי נרגילות - יש לי 11 נרגילות בבית ושישה אחת (נרגילה טורקית
משהוא בן זונה - גוף מעץ וכאלה ) ועכשיו לפחות (זה נגמר אחוש
מהר) יש לי מספיק טבק וגחלים כדי לפתוח חנות אז לא
צריך לדאוג לזה ...

אוכל ואלכוהול נתחלק' איכשהוא שכל אחד יביא משהוא

...
ואין מצב נראה לי שזה יהיה שישי בערב למה בכל זאת
אני , ואני מאמין שעוד כמה כמוני ירצו לראות ולצאת
עם חברים שלהם שחזרו מהצבא רק ליומיים ...

יותר בניתי על שבת\ראשון\חמישי ...
אבל לא משנה מה שבא לכם ...

מבחינת הסעות יש לנו מקור אחד שמסיע מנתניה
מי צריך בכיוון ?

אפשר או להיפגש פה ומפה לקפוץ לפארק או להיפגש ישר שמה
...
מה שבא לכם ...

אם הולכים לפארק אז אני (ורועי יצטרף אלי) נאסוף את כל
החברה מאזור השרון (רעננה,כפ"ס,הרצליה וכאלה) ואם
יהיה בעייה עם מישהוא מרוחק נמצא פיתרון
...

קיצר - יאללה איפה כולם פה ?
clubber@work
יותר לכיוון טול-כרם
וזה לא ממש התנחלות...
warpedd_
וואלה רק עכשיו אני קורא את הט'רד

נראה סבבה

רק מורן תשאיר כתובת איפה אתה גר
DjChook
טוב אז ככה, אני מרמת גן :)

אני יכול להסיע את אורן, נראה לי שהוא חוזר מפולין כבר

רק תרשום תאריך

כי עד ה 8.10 אני לא יוצא מהבית חחח (כאילו בתקוה הקרובה לשם) בגלל הפסיכומטרי

בכל מקרה, אני חושב שזה ממש מדליק מה שאתה מתכנן, והגיע הזמן שזה יקרה.

אני יודע שלדותן שהוא גם מרמת גן יש אוטו / אופנוע / חרא וגם לא בטוח עם הוא יצא

ונרקוטיק אני חושב מגבעתיים, אין לי בעיה לאסוף אותו
או מי שעוד מאיזור ר"ג-גבעתיים


זה רק אני או שאין לנו בפורום אנשים מתל אביב ?
AnthemFreak
צ'וק
אני מגבעתיים גם
ומורן לא הבנתי
מזתומרת רק 10-15 ילדים???????
אתה מודע לכך שהפורום קצת יותר גדול?????
כאילו ברור שלא כולם יבואו אבל נראה לי שיבואו יותר מ15?!?
תקן אותי אם אני טועה
NaOren
וואלה סבבה שניפגש אני כבר מת לפגו ש את כולם
למרות שיש לי הרגשה ששוב לא יצא מזה כלום כמו תמיד....

ובקשר לזה שהרבה לא יבואו אז גם אם יבואו נעשה סלקציה

:-)))

ואני יכול לתרום להביא נרגילה
ומה שעוד נצטרך ...

ויש לנו מר"ג גם את הסטלנים הראשי
( אלון )
DJ-Energy
אם יהיה לי איך לבוא
בכיף....!!!.. ואם זה עוד שבועיים אז ואלי אני יוכל להביא את הפלטה שלי..
;0 (בעזרת השם)
HyPeRSoNiC
טוב תשמעו
דיברתי עם החברה שלי, והיא תבוא איתי אם אני בא
ודיברתי עם החבר שלי מיבנה שהוא גם חבר פה בפורום, קוראים לו
itamarsan
למי שמתעניין
ואם יהיה לו את האוטו ביום של המפגש, אז הוא יסיע את שלושתינו

אם אתם צריכים שאני יביא משהו, רק תגידו

נ.ב.
אם זה לא בשישי בערב אז אני לא יודע אם אני יכול לבוא
וגם אם אני יוכל, אז לא עד מאוחר
MoSH_MaN
אני רואה יש כאן פורטקציה לרעננה אה.....

Dj Moriano
לי אין בעיה להגיע אבל אני בעד יום שבת.....
Ariels
quote:
Originally posted by clubber@work
חומש
זה 20 דקות מנתניה בערך
ובמילא אני עובר בנתניה לא משנה לאיזה כיוון אני נוסע...


לא נכון אתה יכול לסוע דרך שב"ש לקדומים ואז למחסום הפירות לכפר סבא ואז לרעננה

quote:
Originally posted by AnthemFreak
מזתומרת רק 10-15 ילדים???????
אתה מודע לכך שהפורום קצת יותר גדול?????
כאילו ברור שלא כולם יבואו אבל נראה לי שיבואו יותר מ15?!?
תקן אותי אם אני טועה


טועה בגדול, אני אישית עדיין זוכר את המפגש פורום הקודם

quote:
Originally posted by clubber@work
יותר לכיוון טול-כרם
וזה לא ממש התנחלות...


מצחיק כי אתם בגזרת שומרון שזה של שכם ויש גם את שא נור שזה צפונית אליכם וזה עדיין גזרת שומרון - בדוק במפה אתה הרבה יותר קרוב לשכונות המערביות של שכם ממה שנדמה לך, ונכון זה לא ממש התנחלות זה מעיין ישוב חילוני -שיתופי של חברה מהמעמד הבינוני היי-טק סטייל ומאז שהתחיל הבלאגן וכל ההרוגים מהישוב יש מעיין שבירה בהלך הרוח בישוב למרות שהמשפחות שרצו לעזוב כבר עזבו עכשיו מאז שחרוב בגזרה שם הרבה יותר רגוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement