|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פחחחח באמת אנשים מה נסגר עם אוכל ?
ירדנו מלעשות על האש ?
ואין לי אוכל... :)
תשאל את שגיא,
אף פעם אין אצלי מה לאכול חחח |
אז נראה לי הגיע הזמן לעשות קניות בסופר
יש לך את כל הבוקר כי אמרת שאתה לא לומד |
|
|
| DjChook |
מאיפה יש לי כסף סעמק ?!
אני מארח אותכם בגופי לא בכספי !
(זה כככככככככ לא נשמע טוב חחח) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה אומר שהפעם לא נהנה כמו אז?
שיט...
וחן... אני מקווה שיש לך בבית דברים נורמליים לאכול ולא צ'יפס למיקרו וקרקרים כמו אצל מורן :) |
בואנה יא בן זונה
!!!
יש לו עוד תלונות לחמור !
אבל נקרעתי מצחוק שקראתי - קרקרים וציפס למיקרו
זה אשכרה נשמע מצחיק
אבל זה בערך מה שהיה עם תוספת של
עוגיות שוקולד צ'יפס
:)
קיצר - בקשר לאוכל אפשר לאכול מהעירויים !!!
להביא גם אדרנלין וכאלה ?
תקשיבו אני אומר לכם מה שאני אומר לצוותים שלי - כל אחד יוצא
עם לפחות עירוי אחד
!!!
בכל מקרה אל תהיו חארות כל אחד יביא אוכל מה
שהוא יכול להביא ובקבוק שתייה
אני לא מעלה אותכם לאוטו אחרת !!!
ורועי דווח על זה לאריק וצח !
וחברה אף לא רוצה להיות נדיב
?
אני ממש לא רוצה להביא את ליסה
גם ככה היא פוחדת מטיולים רחוקים מחוץ
לביית והיא עדינה אחושרמוטה ...
אני לא רוצה לפגוע בה ...
מישהוא מתנדב ?
אני יביא אפילו ציוד נלווה וגחלים וטבק והכל
? |
|
|
| Narcotic Mind |
חשבתי אני יביא ציוד אבל מורן אם אתה אומר שאריאל מביא אז לא משנה כבר, זה גם ככה בדיוק אותו ציוד
נראה לי אני יביא רק איזה כמה דיסקים משלי...
בקשר לנרגילה, אולי אני יביא
אבל אל תסמכו על זה
ואני צריך טעמים וגחלים כי כמעט נגמר אם אני לא טועה
מורן, בחיית אל תביא טעמים משנה שעברה בטעם חרא טורקי :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה יא בן זונה
!!!
יש לו עוד תלונות לחמור !
אבל נקרעתי מצחוק שקראתי - קרקרים וציפס למיקרו
זה אשכרה נשמע מצחיק
אבל זה בערך מה שהיה עם תוספת של
עוגיות שוקולד צ'יפס
:)
קיצר - בקשר לאוכל אפשר לאכול מהעירויים !!!
להביא גם אדרנלין וכאלה ?
תקשיבו אני אומר לכם מה שאני אומר לצוותים שלי - כל אחד יוצא
עם לפחות עירוי אחד
!!!
בכל מקרה אל תהיו חארות כל אחד יביא אוכל מה
שהוא יכול להביא ובקבוק שתייה
אני לא מעלה אותכם לאוטו אחרת !!!
ורועי דווח על זה לאריק וצח !
|
שכחתי את העוגיות...
אבל מצד שני צח החמאר הזה אכל את כולן אז זה לא משנה
אני לא יודע אם יש לי שתיה
ומורן אני באמת לא מבין אותך... אין לך אוכל בבית... אתה טוען שאתה במינוס אדיר... ועם זאת מפרק כל יומיים כיפה אדומה... ולא רק זה... אתה מפרק אותה בלעדיי!!!!!
אבל אני יביא איתי איזה במבה או 2... נראה מה יהיה לי :) |
|
|
| DjChook |
תביאו תביאו
אני אלך למכולת מביא כמה קולות וקצת כיבוד קל
אז סיכמנו שאין אוכל "כבד" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תביאו תביאו
אני אלך למכולת מביא כמה קולות וקצת כיבוד קל
אז סיכמנו שאין אוכל "כבד" |
חופשי אחי
ושכל אחד יביא גם איזה משהו קטן
כי אם הוא לא יביא כולם עולים עליו והוא לא אוכל :) |
|
|
| DjChook |
טוב קולות יש ובמבה יש
אולי תעשו איזה קניה כל האלה שבאים מרעננה של פיתות / חומוסים
או משהו ?
כדי שיהיה מה לנשנש
או הרבה פיצוחים
לא יודע
אבל תביאו :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב קולות יש ובמבה יש
אולי תעשו איזה קניה כל האלה שבאים מרעננה של פיתות / חומוסים
או משהו ?
כדי שיהיה מה לנשנש
או הרבה פיצוחים
לא יודע
אבל תביאו :) |
נחשוב עליך...
מה הגבעתיימים מביאים בחובם?
ונראה מה יהיה לאריאל בבית... תמיד יש אצלו הפתעות... :) |
|
|
| Hell_Copter |
דיברתי קודם עם תומר והוא אמר שכנראה הוא יבוא באיזה 6 ככה...
הוא יהיה איתי בקשר ...
הוא יגיע בטח עם אבא שלו או משהו ואז יחזור עם אריק... |
|
|
| Sniper |
ואללה אתם עכשיו יושבים וטוחנים אוכל ועוד הרבה דברים עושים צחוקים
ואני פה יושב משועמםם חולההה מתתת
בעעעע העיקר שתהנו לא לישכוח תמונות
!!! |
|
|
|
|