|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סיפור ארוך ...
מחר ...
:rolleyes: |
עכשיו!!!! ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
תעזבו אותו......אפשר לחשוב
:gsmile: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תעזבו אותו......אפשר לחשוב
:gsmile: |
לא מעניין אותך, אל תקשוב:p |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לא מעניין אותך, אל תקשוב:p |
Fair Enough
:toothless |
|
|
| nesher |
מצטער להודיע אחים שלי
אבל כנראה שמבוטל
הולך לרדת אחוש גשם ויהיה קר רצח לפי התחזית ביום שישי
בעיה
!@$
אפשר בעקרון כי זה מתחת לפרגולה ענקית כזאתי
אבל זה עדיין לא נעים, וקר מאוד
:( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| DjChook |
אני גם ככה מעדיף לא לנהוג עד חדרה בגשם ...
נראה מה יהיה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני גם ככה מעדיף לא לנהוג עד חדרה בגשם ...
נראה מה יהיה |
כנ"ל וגם יום שישי יש מסיבת הפתעה לחבר שלי וצריך לארגן לו כמה דברים |
|
|
| Hell_Copter |
| איזה צפויים אתם... זה לא ייאמן |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה צפויים אתם... זה לא ייאמן |
אמרתי לך , אין לי בעיה אם כולם רוצים, אף להרבה לא נוח ביום שישי הזה וגם יירד כנראה הרבה גשם ובטוח שיהיה קר נורא
יום שישי הבא או עוד שבועיים נקווה שיהיה טוב
כל יום טוב |
|
|
| luckystrike |
| בטוח שיהיה אפשר עוד שבוע רותם ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אמרתי לך , אין לי בעיה אם כולם רוצים, אף להרבה לא נוח ביום שישי הזה וגם יירד כנראה הרבה גשם ובטוח שיהיה קר נורא
יום שישי הבא או עוד שבועיים נקווה שיהיה טוב
כל יום טוב |
אתה בסדר אחי
אתה מנדב את הבית שלך והכל
אבל הפארשים האחרים פה... הם הצפויים העיקריים!!
אומרים יבואו יבואו ובסוף לא יבואו
כמו אז אצל מורן
רק רון ונמרוד כלים!!
אני לא מחשיב את חבר'ה רעננה + החלבן + מלך הפרות... |
|
|
| DjChook |
רועי תמצוץ בולבול
לי הייתה סיבה טובה
ומה אתה מדבר בכלל ?! זה לא שאתה נוהג או משהו ! |
|
|
|
|