| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני גר בנתניה
תיודעים חשבתי על משו למה לא נלך כולם למסיבה ביחד?? כאילו נקבע מסיבה מסוימת באחד מימיי שישי וכולם יבואו |
המגבלה בקטע הזה היא גיל... לא כולנו באותו גיל ככה שלמסיבות שאחד מתחיל להשתחל לא תמיד אפשר את השני.
אבל מלבד זה אין בעיה, ואני באמת פה ושם פוגש את צח רועי ותומר... רועי גם פגש את גילי... קיצר בד"כ לא מחליטים מסיבה מראש פשוט רואים לאן כל אחד הולך ומתאמים מראש עם מי שהולך לאותו מקום מפגשון. גם את טריניטי פגשתי במסיבה שהוא תקלט (גם רועי ותומר היו שם). קיצר אחי, מתי שיוצא ניפגש בכיף, אם אתה הולך לקיוג'ה מדי פעם אני גם שם... |
|
|