|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| צריך לארגן איזה משהו :o |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
יש מצב אני עולה על ההסעה הזאת אחי? |
תקשיב אחי עם תוכל להגיע ליבנה ולשלם סכום נחמד מאוד לדללק אני אומר שכן:)
רק שיודיעו לנו באיזה תאריך אוקייי???? [/QUOTE]
כוס עמק! הוא רוצה כסף על הדלק? או שאתה סתם מסתלבט על שגיא?????
:whip: :whip: :whip: :whip:
יא אללה!!! נו טוב..... שיהיה...... כמה הוא בכלל רוצה על הדלק?
מה זה סכום נחמד מאוד?????
אגב, גם אתה משלם, איתמר?????? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
צריך לארגן איזה משהו :o |
אתה תוכל להגיע לנשר גם?????
אולי תיפגש עם אלונה או משהו כזה, ותבואו ביחד?
או משהו כזה..... :rolleyes: |
|
|
| eran |
אהה..
נשר זה ליד חיפה לא?
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
אהה..
נשר זה ליד חיפה לא?
:rolleyes: |
אמממממ.......
נשר גר בחדרה.... או ליד חדרה.. לא יודע.........
נו מה אתה אומר?? |
|
|
| eran |
אההה
nesher
למה לא אמרת :wtf:
יש איזור כזה....
:crazy: :crazy:
איך אני יאסוף אותו
אני ברכבת... :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eran
אההה
nesher
למה לא אמרת :wtf:
יש איזור כזה....
:crazy: :crazy:
איך אני יאסוף אותו
אני ברכבת... :( |
חחחחחחחחחח
עלה לי רעיון לראש
אולי החבר של איתמר יעשה סיבוב קטן ויתן קפיצה לת"א, ויאסוף אותך ואת אלונה מעזריאלי......
ואז ניסע כולם ביחד שמחים ומאושרים וחדרה :D
נו מה אתה אומר, איתמר? ;) ;) ;) ;)
אגב, מי זה בכלל החבר שלך???????????? |
|
|
| Sniper |
אז מתי הפגישה.????
השבוע או שבוע הבא
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחח
עלה לי רעיון לראש
אולי החבר של איתמר יעשה סיבוב קטן ויתן קפיצה לת"א, ויאסוף אותך ואת אלונה מעזריאלי......
ואז ניסע כולם ביחד שמחים ומאושרים וחדרה :D
|
או שהם יגיעו לחדרה לבד כי זה הרבה יותר קרוב אליהם אם כבר... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
או שהם יגיעו לחדרה לבד כי זה הרבה יותר קרוב אליהם אם כבר... |
כן
רק לפני כמה דקות ערן אמר לי שזה איזה חצי שעה מחיפה........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
כן
רק לפני כמה דקות ערן אמר לי שזה איזה חצי שעה מחיפה........ |
וואי בנאדם אתה לא מכיר את ארץ ישראל אה...
מזכיר לי איזה ילדה מהכיתה שלי שהיא הסוליה הכי דקה שאני מכיר נראה לי...
שחבר שלי הצביע על המפה של ישראל שיש לנו בכיתה ושאל אותה איפה ישראל
והיא כזה חשבה כמה שניות ועושה לו כזה...
מה אתה מסתלבט עליי!?
מזלה שהיא כל כך כוסית........ :rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי בנאדם אתה לא מכיר את ארץ ישראל אה...
מזכיר לי איזה ילדה מהכיתה שלי שהיא הסוליה הכי דקה שאני מכיר נראה לי...
שחבר שלי הצביע על המפה של ישראל שיש לנו בכיתה ושאל אותה איפה ישראל
והיא כזה חשבה כמה שניות ועושה לו כזה...
מה אתה מסתלבט עליי!?
מזלה שהיא כל כך כוסית........ :rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שכחתי.... נו, מה אני יעשה.... :rolleyes:
טוב חפיף......... |
|
|
|
|