|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה גר בחדרה איך אתה יכול לדבר על ת"א ?
למרות שאני ברמת גן, שזה איפשהו קצת ההפך,
אבל שני האיזורים זה איזורים של סנוביות מגעילות ברובן
או פריקיות שרמוטות
תלוי מה אתה מעדיף |
פריקיות שרמוטות דהה, למרות שהם לא מגלחות תשחי
חחח
;)
וזה לא שאני כזה מבין בתל-אביב, פשוט כל פעם שאני מסתובב שם אני נדהם מכמות הכוס שמסתובב שם ברחוב, משהו לא יאמן
חוץ מזה, סטטיסטית יש שם הרבה יותר בחורות פשוט, עיר ענקית
כמו שאמרתי , מתוך 30 בטוח אחת תסכים ובעיר כזאתי גדולה זה פחות פאדיחות כי לא כולם מכירים את כולם |
|
|
| DjChook |
מה אתה מזיין את השכל ?!
פריקיות דואגות למראה שלהן פי אלף
מה זה נראה לכם כל האיפור ? הניטים
זה חלק מהופעה חיצונית :)
בקיצור, רוב הפריקיות, והרבה יותר מהצפוניות מורידות שיער,
במיוחד במקומות שהצפוניות מעלימות עין ממנו כמו ידיים,
ו..... כן כן, רוב הפריקיות גם שם מטפלות
מה שאי אפשר להגיד על הצפוניות |
|
|
| luckystrike |
טוב חבר'ה סגרנו - מחר נפגשים אצל עודד במרפסת
עושים על האש !
אני יביא את ליסה הנרגילה שלי
תבואו יא קקות !
אני ורועי באים בטוח - לנו יש וותק בקיבוץ ...
קיצר בחיית תעשו מאמץ לפחות חלק ממכם |
|
|
| DjChook |
הייתי בא
אבל אני במחלת הנשיקה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
הייתי בא
אבל אני במחלת הנשיקה |
מחלת הנקניקייה ...
קיצר יש מישהוא אחר ? צח ? תומר ?
המממ ... מוש ?
מישהוא ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מחלת הנקניקייה ...
|
לך להזדיין
אני אבוא רק בשביל להדביק אותך יא זבל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לך להזדיין
אני אבוא רק בשביל להדביק אותך יא זבל |
כל פעם שיש פגישה כל אחד מקבל פה מחלות ...
וצח תמיד אומר שיש משחק פתאום של אתיופה מול ערב-הסעודית
והוא חייב לראות ...
יא קקות איפה המאמצים ? |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחח מחלת הבצל השרוף עם צ'יפס בצד!! :D
יאללה מחר על האש אצל עודד
בואו נעשה את זה מוקדם
לא רוצה להתקל במוזרה הזאת מקריית האומנים עוד פעם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וצח תמיד אומר שיש משחק פתאום של אתיופה מול ערב-הסעודית
והוא חייב לראות ...
|
כנראה זאת השעה אבל אני פשוט יושב מול המחשב ונשפך מצחוק!!!!!
וראסמי שזה נכון!!
:haha: :stongue: :happy2: :crazy: :eyespop: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא רוצה להתקל במוזרה הזאת מקריית האומנים עוד פעם... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע זה היה
אתה יודע שזאת הייתה אמא של עודד ועודד סתם סיפר לנו
סיפור כיסוי !!!
קיצר מחר ככה מוקדם נעשה חוואה נביא ירקות ושיפודים ושטויות ...
מתאים !
למרות שהודיעו לי היום שיכול להיות שדוחים לי את
הסיפוח בעוד שבוע ...
בכל זאת - רועי מחר אני חוזר מוקדם נקפוץ לסופר להצטייד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע זה היה
אתה יודע שזאת הייתה אמא של עודד ועודד סתם סיפר לנו
סיפור כיסוי !!!
קיצר מחר ככה מוקדם נעשה חוואה נביא ירקות ושיפודים ושטויות ...
מתאים !
למרות שהודיעו לי היום שיכול להיות שדוחים לי את
הסיפוח בעוד שבוע ...
בכל זאת - רועי מחר אני חוזר מוקדם נקפוץ לסופר להצטייד |
חחחחחחח אשכרה אמא שלו :D
קרא לי אני יבוא איתך לסופר...
בלי ירקות... לא נחוץ ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח אשכרה אמא שלו :D
קרא לי אני יבוא איתך לסופר...
בלי ירקות... לא נחוץ ;) |
בואנה בצל על האש זה שיא !!! מה אתה מדבר ?
אל תדאג יהיה טוב !
עודד תארגן גם אתה משהוא ! |
|
|
|
|