return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 103)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
אתה גר בחדרה איך אתה יכול לדבר על ת"א ?

למרות שאני ברמת גן, שזה איפשהו קצת ההפך,
אבל שני האיזורים זה איזורים של סנוביות מגעילות ברובן

או פריקיות שרמוטות

תלוי מה אתה מעדיף


פריקיות שרמוטות דהה, למרות שהם לא מגלחות תשחי
חחח
;)
וזה לא שאני כזה מבין בתל-אביב, פשוט כל פעם שאני מסתובב שם אני נדהם מכמות הכוס שמסתובב שם ברחוב, משהו לא יאמן
חוץ מזה, סטטיסטית יש שם הרבה יותר בחורות פשוט, עיר ענקית
כמו שאמרתי , מתוך 30 בטוח אחת תסכים ובעיר כזאתי גדולה זה פחות פאדיחות כי לא כולם מכירים את כולם
DjChook
מה אתה מזיין את השכל ?!
פריקיות דואגות למראה שלהן פי אלף

מה זה נראה לכם כל האיפור ? הניטים
זה חלק מהופעה חיצונית :)
בקיצור, רוב הפריקיות, והרבה יותר מהצפוניות מורידות שיער,

במיוחד במקומות שהצפוניות מעלימות עין ממנו כמו ידיים,

ו..... כן כן, רוב הפריקיות גם שם מטפלות

מה שאי אפשר להגיד על הצפוניות
luckystrike
טוב חבר'ה סגרנו - מחר נפגשים אצל עודד במרפסת
עושים על האש !

אני יביא את ליסה הנרגילה שלי


תבואו יא קקות !
אני ורועי באים בטוח - לנו יש וותק בקיבוץ ...

קיצר בחיית תעשו מאמץ לפחות חלק ממכם
DjChook
הייתי בא
אבל אני במחלת הנשיקה
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
הייתי בא
אבל אני במחלת הנשיקה

מחלת הנקניקייה ...

קיצר יש מישהוא אחר ? צח ? תומר ?
המממ ... מוש ?
מישהוא ?
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
מחלת הנקניקייה ...



לך להזדיין

אני אבוא רק בשביל להדביק אותך יא זבל
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
לך להזדיין

אני אבוא רק בשביל להדביק אותך יא זבל

כל פעם שיש פגישה כל אחד מקבל פה מחלות ...
וצח תמיד אומר שיש משחק פתאום של אתיופה מול ערב-הסעודית
והוא חייב לראות ...

יא קקות איפה המאמצים ?
Hell_Copter
חחחחחחחח מחלת הבצל השרוף עם צ'יפס בצד!! :D

יאללה מחר על האש אצל עודד
בואו נעשה את זה מוקדם
לא רוצה להתקל במוזרה הזאת מקריית האומנים עוד פעם...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
וצח תמיד אומר שיש משחק פתאום של אתיופה מול ערב-הסעודית
והוא חייב לראות ...


כנראה זאת השעה אבל אני פשוט יושב מול המחשב ונשפך מצחוק!!!!!
וראסמי שזה נכון!!
:haha: :stongue: :happy2: :crazy: :eyespop:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter

לא רוצה להתקל במוזרה הזאת מקריית האומנים עוד פעם...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע זה היה
אתה יודע שזאת הייתה אמא של עודד ועודד סתם סיפר לנו
סיפור כיסוי !!!


קיצר מחר ככה מוקדם נעשה חוואה נביא ירקות ושיפודים ושטויות ...
מתאים !
למרות שהודיעו לי היום שיכול להיות שדוחים לי את
הסיפוח בעוד שבוע ...

בכל זאת - רועי מחר אני חוזר מוקדם נקפוץ לסופר להצטייד

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע זה היה
אתה יודע שזאת הייתה אמא של עודד ועודד סתם סיפר לנו
סיפור כיסוי !!!


קיצר מחר ככה מוקדם נעשה חוואה נביא ירקות ושיפודים ושטויות ...
מתאים !
למרות שהודיעו לי היום שיכול להיות שדוחים לי את
הסיפוח בעוד שבוע ...

בכל זאת - רועי מחר אני חוזר מוקדם נקפוץ לסופר להצטייד


חחחחחחח אשכרה אמא שלו :D
קרא לי אני יבוא איתך לסופר...
בלי ירקות... לא נחוץ ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח אשכרה אמא שלו :D
קרא לי אני יבוא איתך לסופר...
בלי ירקות... לא נחוץ ;)


בואנה בצל על האש זה שיא !!! מה אתה מדבר ?

אל תדאג יהיה טוב !
עודד תארגן גם אתה משהוא !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 
Privacy Statement