|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פשי לאיזה רמה הגענו שאנשים הולכים לקחת כסף על הדלק....בגלל שהם נסעו לקחת כמה חברים |
תשמע אחי
בכל זאת, זה לעבור ביבנה בדרך מגבעתיים לרעננה
זה קצת עיקוף בשבילו.....
אם הוא רוצה כסף - אני מוכן לשלם.......
אבל גם ככה לא כל כך בטוח שאני יבוא כי יש לי בבוקר למחרת טיול שנתי....
אני צריך לראות מה קורה עם זה......
אוף! עוד סיבה שאני מעדיף יום שישי....... :( |
|
|
| t0xIc |
אני יכול לקחת מנתניה...:]]
בתקווה שלא יצא לי משו אחר פיתאוםםם
אי אפשר לדעת
בינתיים סגור שאני באא
נשר דבר איתי באי סי קיו
69300521
מי שעוד פה בסביבה
שיצור קשר |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פשי לאיזה רמה הגענו שאנשים הולכים לקחת כסף על הדלק....בגלל שהם נסעו לקחת כמה חברים |
יש לך בעיה אל תבוא
וחוץ מזה אמא שלי מתעצבנת עלי שהיא רואה שאני גומר חצי מיכל והיא זיינה לי על כבר תשכל |
|
|
| dj trinity |
עודד לא נראה לי יהיה חכם שאני יאסוף אותך כי זה נסיעה סתם (אני גר 5 דק מרעננה)
תפוס טרמפ על אחד האלה מנתניה
מורן, בירות אני יכול להביא אבל לא בהגזמה נגיד שישיה או שניים... כי הבירות זה לא בחדר אוכל זה בכלבו...
או שאני אקנה מיני חבית של 5 ליטר מה את ומרים? |
|
|
| nesher |
רק עכשיו קלטתי את זה
מה יום שבת ????
מה כתב את זה???
מי אמר את זה
איך זה גיוני בכלל
זה יום של בית ספר
הכי קלאסה יום שישי
ואפשר גם מאוחר
הבעיה היא עם החזרה???
לי יש בעיה עם ההלוך אז מזה משנה
מסתדרים איכשהו
לפעמים
אז תחשבו טוב שניה
בואו נשנה ליום שישי
בבבבקקקשהההה |
|
|
| DjChook |
לי באמת אני חושב שזה לא מפריע
בכל מקרה, מוש , שיהיה לך אוטו תבין שלרוב האנשים דלק זה בעיה
לי לא כי אבא משלם אבל רוב המשפחות לחוצות על זה
זה עסק יקר |
|
|
| MoSH_MaN |
נו בסדר
אבל לאן אתה כבר נוסע?
20 ק"מ? |
|
|
| Narcotic Mind |
זה יוצא איזה 20-30 שקל הלוך חזור (וזה אם אני לא אוסף אף אחד
אז מה הסיפור שכל אחד יביא 5 שקל ? |
|
|
| t0xIc |
שמע נשר אם אתם רוצים שישי אז בכיף
אבל אני לא יגיע |
|
|
| yahel222 |
גם אני עם אוטו
בר"ג
אבל אלהים גדול איפה אני יהיה באותו זמן.....
שכחתם יש פה אנשים שבצבא |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא אכפת לי בדיוק מתי כי אני יכול כל הזמן
רק תגידו מה להביא
אני יהיה עם מורן ומי שבאיזור לא נראה לי תהיה בעיה לקחת למה זה דלקן
לדוגמה מוש או תומר
בטח גם לאריק יהיה אוטו אם הוא יחזור |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אז זה סגור!
אני בטוח לא יכול ביום שבת!!!!!!!
איזה זין! :whip: :whip: |
|
|
|
|