|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אז יש פגישה מתישהו??
למישהו בא פגישה אצלי יום שישי אולי?? |
|
|
| DjChook |
יעני מחר ?
איזה שעה ואיפה אתה גר ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
יעני מחר ?
איזה שעה ואיפה אתה גר ? |
בערב ואני גר ליד רחובות, אני ישאל את ההורים, הפעם אתם תסתבכו איך להגיע :) חחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בערב ואני גר ליד רחובות, אני ישאל את ההורים, הפעם אתם תסתבכו איך להגיע :) חחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני יברר כמה עולה מונית....... :D |
|
|
| oDrori |
| רחוק לי... אבל אם אלעד מגיע אני קופץ לו על האוטו בכביש |
|
|
| luckystrike |
אחי זה לא יילך בהתראה כזאת קצרה
תן יותר זמן ...
אולי עוד שבוע ?
עם החבר'ה פה צריכים שנה וחצי מראש ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי זה לא יילך בהתראה כזאת קצרה
תן יותר זמן ...
אולי עוד שבוע ?
עם החבר'ה פה צריכים שנה וחצי מראש ... |
וואלה... אם זה היה מחר לא היה מצב שהייתי בא...
אבל תארגנו לפני ובכיף אני קופץ לאוטו של מורן ומגיע איתו |
|
|
| nesher |
אולי איזה יום שישי אחד אני יוכל לארגן אצלי בגינה, מתחת לפרגולה, תאמינו לי אחים , מפרגולה הזאת עושה אפקט מזה אכזריייייי
עם רמקולים של מחשב אני יכול לעשות מסיבה
מנסיון אני אומר, ששמתי שם מערכת מיני ישנה של
Brother
כולם באו אליי ושאלו אם הזמנתי דיג'יי ומערכת הגברה רצינית
חחח
קיצר, מישהו בכלל רוצה להגיע לחדרה?
מה נסגר אתכם , אל תהיו עצלנים
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אולי איזה יום שישי אחד אני יוכל לארגן אצלי בגינה, מתחת לפרגולה, תאמינו לי אחים , מפרגולה הזאת עושה אפקט מזה אכזריייייי
עם רמקולים של מחשב אני יכול לעשות מסיבה
מנסיון אני אומר, ששמתי שם מערכת מיני ישנה של
Brother
כולם באו אליי ושאלו אם הזמנתי דיג'יי ומערכת הגברה רצינית
חחח
קיצר, מישהו בכלל רוצה להגיע לחדרה?
מה נסגר אתכם , אל תהיו עצלנים
:D :D :D |
לי אין בעיה
וגם לחבר'ה מורן אין בעיה למה יש דלקן
כל השאר זה סיפור אחר... |
|
|
| luckystrike |
יאללה נשר - קבענו אצלך לשבוע הבא ???
ואלונה - לטובת את גם באה הפעם
כנ"ל אורן ...ויובל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה נשר - קבענו אצלך לשבוע הבא ???
ואלונה - לטובת את גם באה הפעם
כנ"ל אורן ...ויובל ... |
בסבבה לי על כל הראש!!
כן אלונה אולי הפעם תבואי באמת :)
ולא נידינו את יובל...?!
אמרנו בפגישה הקודת שעושים עליו חרם כי הוא לא נכנס בכלל :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אחים שלי
אני מת לבוא אבל אני תלוי פה בתחבורה ציבורית
נקווה שיהיה בסדר............ |
|
|
|
|