| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מזה 2 ליטר בירה?!?!?! אחי, החבר'ה פה גומרים 3 ליטר ומעלה פר מסיבה |
אני שושנה דמארי עם צח שותה 3 ליטר בירה והוא עדיין בחיים !!!
מוכן לשים על זה את החיים שלי !!!
וצח תזכור אמרתי תופס ראש לא מתמסטל !
יענו מקסימום 2 ליטר וחצי אתה מסטול תחת !!!
מוכן להתערב ?
וקבענו - שבת אצלך ? |
|
|