|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
מוש תן תפלאפון של אחותך את תהיה זין יאללה
אני לא יגיד לה שאתה הבאת
מתאים לי איזה אחת מכפר שמריהו
יכולה לסדר אותי בחיים
:D:D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| תתחילו להרגיע אתם שומעים |
|
|
| Sniper |
מושמוש
מה ניסגר יש פגישונת משו דברו איתי
שאני ידע להיתארגןן |
|
|
| eXeTik |
| חחחחחחחחחח, הרגתם אותי... :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח, הרגתם אותי... :stongue: |
מממממ באיזה הקשר?! |
|
|
| luckystrike |
יאללה מוש מה נסגר ?
ומה פיספסתע בימים האחרונים חזרתי מאילת שלשום !
היה סוף .... |
|
|
| MoSH_MaN |
יא סטלן
איחרת בשבוע
מה אתה דפוקקקקקקקקקקקקקק
אין לך מושג איזה צחוקים היה אצליייייייי
בונאהההההההה עזבו אני לא יכול לתאר את זה
רועי תסביר לו
:D |
|
|
| DjChook |
מורן יא מסטול הפסדת את הפגישה הכי טובה שהיית אי פעם לפי מה שהסבירו לי
חבל שהייתי בטיול בצופים :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא סטלן
איחרת בשבוע
מה אתה דפוקקקקקקקקקקקקקק
אין לך מושג איזה צחוקים היה אצליייייייי
בונאהההההההה עזבו אני לא יכול לתאר את זה
רועי תסביר לו
:D |
יווווו אחי חבל לך על הזמן!!!
היה פשוט סוף!!!
ניסיתי להתקשר אליך איזה 10 פעמים אבל לא היית זמין!!
בסוף נסענו עם אריק אני צח ותומר
ואספנו גם את אריאל
ונמרוד ורון כמובן הגיעו
ואפילו הייפר סוניק היה שם!!! עם איתמר וורטקס
היינו כמעט הרכב מלא והיה כאלה צחוקים משהו מטורף
אריאל התחנן לעירוי אבל לא היה מי שיעשה לו ואתה יודע מה זה אריאל מטורף
צחוקים סוף הדרך
דיר בלאק אתה מפספס פעם הבאה את הפגישה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :whip: :whip: :mad: :mad:
רועי אני מכניס לך מכות שאני רואה אותך!!!!!!!!!1
כוססססס אמק איזה קור
אני מת מעייפות
בית ספר מסריחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :whip: :whip: :mad: :mad:
רועי אני מכניס לך מכות שאני רואה אותך!!!!!!!!!1
|
בואנה יא קוף הפוסט הזה על אחותך היה מלפני חמישה ימים
מה אתה עכשיו קופץ לי!?!
אם כבר אזתרביץ לגילי לא לי יא מסכן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה אחותו הכוסית?
My Bad
היא מירושלים? :-\ |
הבנתי שהיא לומדת בבצלאצל או משהו כזה...
יענו מכללה או אנערף |
|
|
|
|