|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| מו אתם בוכים? תומר המלך שלי :) |
|
|
| Shahar |
טוב חלאס עם כל הזיוני שכל באוויר
בואו ניפגש בת"א וזהו! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מו אתם בוכים? תומר המלך שלי :) |
אחוי אנחנו אצלך היום
לטובתך אתה מארגן משהוא ! |
|
|
| oDrori |
איזה עיתוי עלוב אחי... אני היום עובהד נון סטופ בספרות כי יש לי מחר דו"ח להגיש, ובתשע וחצי אני צריך להיות בת"א
:( :( :( :( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה עיתוי עלוב אחי... אני היום עובהד נון סטופ בספרות כי יש לי מחר דו"ח להגיש, ובתשע וחצי אני צריך להיות בת"א
:( :( :( :( |
מעפנה אתה !!!
טוב נראה מחר בערב אני חוזר אולי יהיה מצב ...
תחשוב על משהוא |
|
|
| DjChook |
לא בהכרח מורן אז הפגישה בתא אורגנה באותו היום חחח
תגידו לי מה עם רון ונמרוד, איפה הם נעלמו ?
גבעתיים על המפההה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא בהכרח מורן אז הפגישה בתא אורגנה באותו היום חחח
תגידו לי מה עם רון ונמרוד, איפה הם נעלמו ?
גבעתיים על המפההה |
ואללה גם אני חשבתי על זה ...
לא רואים אותם פה יותר |
|
|
| oDrori |
| מורן תן לי רמזים... מה לארגן? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן תן לי רמזים... מה לארגן? |
אנערף !
תזיז את ההורים נעשה על האש מחר !!!
מתאים ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אנערף !
תזיז את ההורים נעשה על האש מחר !!!
מתאים ? |
מתאים לי!!!
אבל לא חוזרים יותר מדי מאוחר
יש לי איזה מבחן מעצבן כזה באנגלית יום שלישי...
משהו על חומר שצריך ללמוד... כל מיני סיפורים וחרא בצבעים...
נלך חדר כושר ומשם אל עודד...
לא לשכוח בוקסה
דרך אגב... אז לא נוכל לרוקן את המכונה.... שעה מוקדמת מדי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתאים לי!!!
אבל לא חוזרים יותר מדי מאוחר
יש לי איזה מבחן מעצבן כזה באנגלית יום שלישי...
משהו על חומר שצריך ללמוד... כל מיני סיפורים וחרא בצבעים...
נלך חדר כושר ומשם אל עודד...
לא לשכוח בוקסה
דרך אגב... אז לא נוכל לרוקן את המכונה.... שעה מוקדמת מדי |
גם לבוקסה זה יהיה מוקדם מדי
ועודד אל תגיד שלא חזרתי אלייך - השארתי הודעה אפילו ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם לבוקסה זה יהיה מוקדם מדי
ועודד אל תגיד שלא חזרתי אלייך - השארתי הודעה אפילו ! |
גנים לאומיים לא נסגרים בשעה 8 או משהו כזה...? :)
אליי לא חזרת
אבל חפיף...
גם ככה ישנתי ואז נסעתי לכל מיני מקומות... |
|
|
|
|