|
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני רואה יש כאן פורטקציה לרעננה אה..... |
חחחחחחחחחח
עד שמישהו מנדב מקום
איך אפשר לסרב......... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לי אין בעיה להגיע אבל אני בעד יום שבת..... |
אז אני כאילו היחיד שמעדיף שישי?????
חחחחחחחח
כי אני רואה שכולם פה רוצים שבת
אשמח לדעת למה........... :rolleyes: |
|
|
| NaOren |
| לי לא ממש מפריע איזה יום זה... |
|
|
| nesher |
טוב אחים
אני לא יודע מה נסגר עם זה
אני רק עכשיו רואה את זה ואין לי כוח לקרוא הכל
אבל זה יכול להיות סבבה
רק נראה לי שתהיה לי בעיה
אני מחדרה ואין לי אוטו
=[
אז תגידו מה נסגר עם זה בסוף |
|
|
| eXeTik |
אני עוד לא בטוח אם אני בא אבל אם כן אני יכול להסיע את כל מי שמכ"ס והסביבה- מה שכן הדלק נופל עלי... מה שאומר שכל אחד יביא איזה כמה שקלים לדלק, אם גיא
(nemesis1234)
יבוא אז בכלל הכל יהיה מסודר, למה יש לו דלקן.
ויכול להיות דווקא נחמד שכל אחד יביא נרגילה, נעמיד את כולם שם ולכל אחד תהיה אחת משלו :p |
|
|
| nimrod levi |
רעיונות אחלה לדעתי...
ואם רון ידאג להסיע אותי אני בא
רון= נרקוטיק מיינד |
|
|
| clubber@work |
| quote: | | לא נכון אתה יכול לסוע דרך שב"ש לקדומים ואז למחסום הפירות לכפר סבא ואז לרעננה |
אני מעדיף לנסוע דרך בית-ליד אני לא נוסע דרך הצד ההוא...
| quote: | | מצחיק כי אתם בגזרת שומרון שזה של שכם ויש גם את שא נור שזה צפונית אליכם וזה עדיין גזרת שומרון - בדוק במפה אתה הרבה יותר קרוב לשכונות המערביות של שכם ממה שנדמה לך, ונכון זה לא ממש התנחלות זה מעיין ישוב חילוני -שיתופי של חברה מהמעמד הבינוני היי-טק סטייל ומאז שהתחיל הבלאגן וכל ההרוגים מהישוב יש מעיין שבירה בהלך הרוח בישוב למרות שהמשפחות שרצו לעזוב כבר עזבו עכשיו מאז שחרוב בגזרה שם הרבה יותר רגוע |
תאמין לי איזה שליטה...
בתכלס אנחנו הכי קרובים לג'נין והיינו שייכים לגזה שלה אבל התחיל בלאגן
וחסמו את הכבישים אז העבירו אותנו לגזרה של שכם...
חוץ מזה אנחנו במילא בין 3 הערים הגדולות - שכם טול כרם וג'נין
אז זה לא הכי משנה....
| quote: | | עכשיו מאז שחרוב בגזרה שם הרבה יותר רגוע |
אתה מחרוב?
אם כן - ואתה מוצב באזור תקפוץ לבקר |
|
|
| divx-master |
וואאיייי רק עכשיו קראתי את הטרד ונראה לי רעיון חזקק ביותר
צוק אני גם מרמת גן ואין לי ממש איך להגיע אז אם תוכל אז בכיף
עכשיו תאמת שגם אני מעדיף יום שישי כי אין אחרי זה בית ספר והכל אבל חפיף גם יום שבת זה טוב
בקשר לאל האש יהיה קטלנניי נקנההה בשר והכל ונעשה
וואי יכול להיות פצצההה
מקווה שיצא מזה משהו ולא כמו בפעמים הקודמות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
טועה בגדול, אני אישית עדיין זוכר את המפגש פורום הקודם
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..... |
|
|
| t0xIc |
נשר אחי למרות שחדרה זה בדיוק בכיוון הנגדי
אולי יש מצב שתיקפוץ לנתניה וניסע ביחדד מפהה לרעננה
משו כזהה בקיצר דברו איתי
אני לא מעשן נרגילה ככה שאני חסכוני אבל אני יכול להביא טאבק וכו' תגידו מה שאתם רוצים ואני יביא.. |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by t0xIc
נשר אחי למרות שחדרה זה בדיוק בכיוון הנגדי
אולי יש מצב שתיקפוץ לנתניה וניסע ביחדד מפהה לרעננה
משו כזהה בקיצר דברו איתי
אני לא מעשן נרגילה ככה שאני חסכוני אבל אני יכול להביא טאבק וכו' תגידו מה שאתם רוצים ואני יביא.. |
רגע
אם זה בכיוון נגיד אחי
למה שלא תבוא לחדרה
יהיה יותר קל לא? |
|
|
| Scorchio |
ספיקינג אוף נרגילה
אני הולך להתמוטט
היום הפלתי 7 ראשיםםםם לקח לי שלוש שעות להתאושש... |
|
|
|
|