return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
יאללה ברוך השם פגישה מתוכננת ! ! ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני רואה יש כאן פורטקציה לרעננה אה.....


חחחחחחחחחח
עד שמישהו מנדב מקום
איך אפשר לסרב.........
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Dj Moriano
לי אין בעיה להגיע אבל אני בעד יום שבת.....


אז אני כאילו היחיד שמעדיף שישי?????
חחחחחחחח
כי אני רואה שכולם פה רוצים שבת
אשמח לדעת למה........... :rolleyes:
NaOren
לי לא ממש מפריע איזה יום זה...
nesher
טוב אחים
אני לא יודע מה נסגר עם זה
אני רק עכשיו רואה את זה ואין לי כוח לקרוא הכל
אבל זה יכול להיות סבבה
רק נראה לי שתהיה לי בעיה
אני מחדרה ואין לי אוטו
=[
אז תגידו מה נסגר עם זה בסוף
eXeTik
אני עוד לא בטוח אם אני בא אבל אם כן אני יכול להסיע את כל מי שמכ"ס והסביבה- מה שכן הדלק נופל עלי... מה שאומר שכל אחד יביא איזה כמה שקלים לדלק, אם גיא
(nemesis1234)
יבוא אז בכלל הכל יהיה מסודר, למה יש לו דלקן.

ויכול להיות דווקא נחמד שכל אחד יביא נרגילה, נעמיד את כולם שם ולכל אחד תהיה אחת משלו :p
nimrod levi
רעיונות אחלה לדעתי...
ואם רון ידאג להסיע אותי אני בא
רון= נרקוטיק מיינד
clubber@work
quote:
לא נכון אתה יכול לסוע דרך שב"ש לקדומים ואז למחסום הפירות לכפר סבא ואז לרעננה


אני מעדיף לנסוע דרך בית-ליד אני לא נוסע דרך הצד ההוא...




quote:
מצחיק כי אתם בגזרת שומרון שזה של שכם ויש גם את שא נור שזה צפונית אליכם וזה עדיין גזרת שומרון - בדוק במפה אתה הרבה יותר קרוב לשכונות המערביות של שכם ממה שנדמה לך, ונכון זה לא ממש התנחלות זה מעיין ישוב חילוני -שיתופי של חברה מהמעמד הבינוני היי-טק סטייל ומאז שהתחיל הבלאגן וכל ההרוגים מהישוב יש מעיין שבירה בהלך הרוח בישוב למרות שהמשפחות שרצו לעזוב כבר עזבו עכשיו מאז שחרוב בגזרה שם הרבה יותר רגוע


תאמין לי איזה שליטה...
בתכלס אנחנו הכי קרובים לג'נין והיינו שייכים לגזה שלה אבל התחיל בלאגן
וחסמו את הכבישים אז העבירו אותנו לגזרה של שכם...
חוץ מזה אנחנו במילא בין 3 הערים הגדולות - שכם טול כרם וג'נין
אז זה לא הכי משנה....


quote:
עכשיו מאז שחרוב בגזרה שם הרבה יותר רגוע


אתה מחרוב?
אם כן - ואתה מוצב באזור תקפוץ לבקר
divx-master
וואאיייי רק עכשיו קראתי את הטרד ונראה לי רעיון חזקק ביותר

צוק אני גם מרמת גן ואין לי ממש איך להגיע אז אם תוכל אז בכיף

עכשיו תאמת שגם אני מעדיף יום שישי כי אין אחרי זה בית ספר והכל אבל חפיף גם יום שבת זה טוב

בקשר לאל האש יהיה קטלנניי נקנההה בשר והכל ונעשה

וואי יכול להיות פצצההה

מקווה שיצא מזה משהו ולא כמו בפעמים הקודמות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels


טועה בגדול, אני אישית עדיין זוכר את המפגש פורום הקודם




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
t0xIc
נשר אחי למרות שחדרה זה בדיוק בכיוון הנגדי
אולי יש מצב שתיקפוץ לנתניה וניסע ביחדד מפהה לרעננה
משו כזהה בקיצר דברו איתי

אני לא מעשן נרגילה ככה שאני חסכוני אבל אני יכול להביא טאבק וכו' תגידו מה שאתם רוצים ואני יביא..

nesher
quote:
Originally posted by t0xIc
נשר אחי למרות שחדרה זה בדיוק בכיוון הנגדי
אולי יש מצב שתיקפוץ לנתניה וניסע ביחדד מפהה לרעננה
משו כזהה בקיצר דברו איתי

אני לא מעשן נרגילה ככה שאני חסכוני אבל אני יכול להביא טאבק וכו' תגידו מה שאתם רוצים ואני יביא..


רגע
אם זה בכיוון נגיד אחי
למה שלא תבוא לחדרה
יהיה יותר קל לא?
Scorchio
ספיקינג אוף נרגילה

אני הולך להתמוטט
היום הפלתי 7 ראשיםםםם לקח לי שלוש שעות להתאושש...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 
Privacy Statement