|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| jp |
chello rulez
wel prijzig overigens |
|
|
| jp |
De nieuwe MSN messenger 7.0 die afgelopen week al op verschillende plekken te downloaden was, is niet meer te gebruiken. Als je nu inlogt op de messenger krijg je de melding dat je moet upgraden. Je krijgt dan echter gewoon weer Messenger 6.2 op je computer.
Volgens fabrikant MSN zit er een bug in de 'winks' functie. Hierdoor zouden hackers makkelijk toegang tot de pc waar het programma opstaat kunnen krijgen. Wanneer een nieuwe versie van MSN weer verkrijgbaar is, is niet bekend. |
|
|
| robin |
hmja ik zou ook zeggen dat er bugs of wat dan ook in zitten als ik het offline zou halen omdat het uitgelekt was :rolleyes:
hoe kan er nou een veiligheids risico in die winks zitten, werkt toch precies hetzelfde als gewone smilies, je typt : ) en het word :)
die winks zullen ook wel gewoon door een tekst code of wat dan ook geactiveerd worden :o |
|
|
| robin |
| guttegut.. ik verveel me |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by robin
net alsof je adsl via kpn moet doen. 8 mbit adsl kan duidelijk goedkoper dan chello :o |
eh, is er een andere netwerk dan kpn?
de providers moeten kpn betalen , zodat zij toegang tot het internet weer door verkopen aan de mensen.
en als mensen over stappen naar kabel, gaat kpn inkomsten missen.
Ik dacht dat de laatste tijd kpn steeds meer winst maakt door het ADSL gebruik, die neemt erg toe in nederland.
erg cool een reply zonder hoofdletters :p. |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat een baggernummer is K-Liber met Vibben zeg, bah bah bah. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Massive84
eh, is er een andere netwerk dan kpn?
de providers moeten kpn betalen , zodat zij toegang tot het internet weer door verkopen aan de mensen.
en als mensen over stappen naar kabel, gaat kpn inkomsten missen.
Ik dacht dat de laatste tijd kpn steeds meer winst maakt door het ADSL gebruik, die neemt erg toe in nederland.
erg cool een reply zonder hoofdletters :p. |
bbned, en tiscali en versatel hebben ook nog iets liggen (dr zijn er nog meer (dacht ik) maar niet in almere iig
http://www.internetten.nl/ ff dat oranje ding aan de zijkant invullen, krijg je een lijstje
al weet ik niet precies hoe dat dan werkt met je huistelefoon gebeuren :o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat een baggernummer is K-Liber met Vibben zeg, bah bah bah. |
noh! breng die beat! |
|
|
| Smirnoff |
George Bush houdt het grote Amerika bang, en als je je afvraagt hoe hij dat in godsnaam zolang volhoudt, bekijk dan dit filmpje:
Filmpje
:sadgreen: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
George Bush houdt het grote Amerika bang, en als je je afvraagt hoe hij dat in godsnaam zolang volhoudt, bekijk dan dit filmpje:
Filmpje
:sadgreen: |
Hij hersenspoelt het volk al jaren!:eek:
Als je alleen al let op hoe vaak het woord 'terrorists' wordt gebruikt...:rolleyes: |
|
|
| jp |

Het is weer een dag van mooie luchten :) |
|
|
| robin |
| hm t valt hier een beetje tegen :( |
|
|
|
|