| MaGiK54 |
Der is een dode gevallen bij het stierenrennen in Spanje:
SANTANDER Bij de Noord-Spaanse stad
Santander zijn bij een stierenren een
dode en acht gewonden gevallen.Een man
van 43 stierf in het ziekenhuis,nadat
een van de stieren met een hoorn zijn
halsslagader had doorboord.
Whoaoaoao, good for him. Kan geen medelijden hebben met die kneuzen die hier aan meedoen. |
|
|