|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Wat een weertje zeg! Ga vandaag maar weer lekker zeilen:D
En ik mis mijn vriendin, kutvakanties:p |
|
|
| jp |
Loop ik in de garage, zie ik een muis zitten

Hij leek zich te vervelen

Dus heb ik een feestje voor hem georganiseerd
 |
|
|
| robin |
howly fuk! weer armstrong :eek:
respect aye |
|
|
| MaGiK54 |
| Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli. |
Vorige week zaterdag was 't ook wel mooi weer om naar het strand te gaan... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli. |
haha... beter laat dan nooit :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Vorige week zaterdag was 't ook wel mooi weer om naar het strand te gaan... |
Tot aan de wolkbreuk wel ja, maar toen genot ik van een heerlijk ritje in me pa's cabrio naar Schiphol om hem daar op te halen. Wat was dat een ubergeil ritje zeg.
Bijna identiek aan me pa's auto, alleen heeft hij donkere bekleding, tis dan weer jammer dat ik daarna weer in me Seicento moest stappen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tot aan de wolkbreuk wel ja, maar toen genot ik van een heerlijk ritje in me pa's cabrio naar Schiphol om hem daar op te halen. Wat was dat een ubergeil ritje zeg.
Bijna identiek aan me pa's auto, alleen heeft hij donkere bekleding, tis dan weer jammer dat ik daarna weer in me Seicento moest stappen. |
leuke wagen
nu we het toch over bmw hebben, dit blijft toch gruwelijk vet.
mooi speelgoed maar mijn turken bmw 520 blijft ook vet |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
leuke wagen
nu we het toch over bmw hebben, dit blijft toch gruwelijk vet.
mooi speelgoed maar mijn turken bmw 520 blijft ook vet |
M5 is sweet :eyespop:
6-serie cabrio is ook bruut:
Voor een mager prijsje van €123.300,- heb je BMW 645Ci Cabrio S. Grote kans dat daarboven op ook nog rij-klaarkosten komen :happy2: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grote kans dat daarboven op ook nog rij-klaarkosten komen :happy2: |
wat d8 je van de verzekerings-wegenbelasting kosten van een nieuwe m5. :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
wat d8 je van de verzekerings-wegenbelasting kosten van een nieuwe m5. :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Er staat op de www.bmw.nl een special over de nieuwe M5, gelikte intro van de auto. |
|
|
| basvh |
BMW M5
5l v10
507 pk
520nm
in 5 sec op 100 km/h na 10 sec op 200 km/h
topsnelheid: afgeregeld op 250, chipje eruit dan wordt het 330
:D :D :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
STERRENBAKKEN: EAT YOUR F*CKING HEART OUT! |
|
|
|
|