| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Massive84
oh jah, ik heb geen brommer certificaat, had er nooit behoefte aan. Nemen die pizza mensen je gewoon zonder certificaat? sommige mensen die ik ken mochten werken zonder. |
Geen idee, toen ik chinees bezorgde, was het bromcertificaat er nog niet :) |
|
|