Originally posted by New Wave
Stel je eerst even voor.
Als je van Trance of progressive houd dan moet je snel weg gaan :p
Op tranceaddict willen w eliever die mensen niet :p
Eh jij daar !!!! ff dimmen jah :whip:
:p
MaGiK54
Jee Pee leef je nog....
New Wave
Muppy je gaat te langzaam!
Asperge
al dat gespam
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Muppy je gaat te langzaam!
Hehehehehe :p
jp
Duitsers al bijna op 7000
Muppy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dus to Muppy spem or stfu....:wtf:
hmmm weinig keus lijkt me...
emre
Muppy schiet op man !!
Freezel
quote:
Originally posted by MaGiK54
Jee Pee leef je nog....
Ie Ja Dee Ja
net als in het liedje vroegah ;)
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hehehehehe :p
beetje trainen mup!
emre
quote:
Originally posted by jp
Duitsers al bijna op 7000
Ze are coming ??
Muppy
quote:
Originally posted by New Wave
Muppy je gaat te langzaam!
ja ik moet nog nadenken over mijn antwoorden...dat kost ook tijd!